וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו נרדם במטס

6.4.2008 / 16:01

קלי ג'ונסון והברייבס מחצו את הקבוצה מניו יורק 5:11. טמפה ביי שוב גברה על היאנקיז, טורונטו על בוסטון ודטרויט עדיין ללא ניצחון

אטלנטה - ניו יורק מטס 5:11

קלי ג'ונסון נכנס באינינג השביעי כחובט מחליף, ובמצב 3:5 לאטלנטה ירה לגראנד סלאם שהרחיק את המשחק באופן סופי מידי המטס. ג'ון מיין נחל את ההפסד הראשון שלו העונה, לאחר שסגר ארבעה אינינגים בלבד, וטים הדסון הכיש ארבעה בשישה אינינגים של עבודה וסיים עם ניצחון בכורה. שלוש חבטות ושלושה ריביז לג'ף פרנקור באטלנטה.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 1:4

ג'ייק פיבי המשיך את עונת הסיי יאנג שלו עם משחק של שתי חבטות בלבד, ואחרי תשעה אינינגים מלאים שגמא הוסיף שמונה טיגונים לאוסף הסטרייקאאוטים שצפוי לו העונה. בראד פני ספג את כל ארבע הריצות שלו באינינג הראשון, אבל התאושש וסיים שישה אינינגים, כמובן עם ההפסד.


פלורידה - פיטסבורג 3:7

גראנד סלאם היה גם מנת חלקו של מייק ג'ייקובס, שחבט לראשון שלו בקריירה באינינג החמישי, שבר שוויון 1:1 והעניק למארק הנדריקסון ניצחון. הנלי רמירז הוסיף הומר משלו, פול מאהולם היה המגיש המפסיד.


קולורדו - אריזונה 7:2

כשברנדון ווב עומד על הגבעה, אפשר להיות רגועים. שבעה וחמישה של האס של אריזונה השתיקו את מחבטי הרוקיז, כשכמו ביום שישי, רק טוד הלטון זורח עם הומראן. בצד ההתקפי היה זה כריס יאנג שהשתולל עם שני הומרים ושלושה ריביז לזכות הדיאמונדבקס, ג'ף פרנסיס עם ההפסד.


סט. לואיס - וושינגטון 4:5

אדם ויינרייט היה מצוין עם שמונה וארבעה, מה שכמעט לא הספיק בסיום כשאנתוני רייס הרשה הומר מצמק בן שתי ריצות לחזוס פלורס. רנדי פלורס עם הומר לקרדינלס, ניק ג'ונסון עם הומר נוסף שלא הספיק לוושינגטון.


סינסינטי - פילדלפיה 3:4

לפני 15 שנה נבחר פול באקו על ידי הרדס בדראפט, ומאז לא עשה יותר מדי דברים משמעותיים בליגה. הלילה סינגל שלו ניצח לרדס את המשחק באינינג התשיעי, והחזיר את הפיליז למאזן שלילי. פרנסיסקו קורדרו זכה בניצחון, קורי פטרסון רשם הומר שני העונה לסינסינטי.


מילווקי - סן פרנסיסקו 4:5

אריק גאנייה עלה לגבעה, מפלס דפיקות הלב עלה אצל אוהדי הברוורס, אבל הקלוזר שמר ללא דופי, רשם סטרייקאאוט ומילווקי ניצחה. מני פארה השיג ניצחון עם 5.1 אינינגים טובים, ריאן בראון וגייב קפלר עם הומרים למילווקי, ריי דורהאם עם אחד לג'איינטס.


שיקגו קאבס - יוסטון 7:9

האסטרוס פישלו בגדול, כשהרשו חמש ריצות באינינג השביעי, ושיקגו הפכה פיגור 5:3 ליתרון 5:8. קווין הארט זכה בניצחון וקרי ווד בשמירה, כשרוי אוסוולט היה מבריק עד לאינינג השביעי, אבל שם החלה ההתפרקות שלו. הוא סיים 6.2 אינינגים עם חמש ריצות חובה. קרלוס לי עם הומר ליוסטון, דרק לי עם אחד לקאבס.

AL: קרנות מסוכנות

ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 6:3

שני משחקים בברונקס, שני ניצחונות לרייז. ג'וני גומז חבט להומראן והוסיף ארבע הכנסות רצים, ווילי אייבאר ירה גם הוא אל מעבר לגדר וניו יורק עדיין מחפשת יד מכוונת, לאחר שג'ו ג'ירארדי שוב לא הגיע למשחק. שישה וארבעה לאדווין ג'קסון בניצחון, אנדי פטיט היה המפסיד ומיודענו טרוי פרסיבל רשם שמירה נקיה.


טורונטו - בוסטון 2:10

אם רוי האלאדיי ינצח הלילה את הרד סוקס, טורונטו תרשום שוב סוויפ ביתי על הרד סוקס, מנהג שקורה כמעט בכל עונה. פרנק תומאס חבט להומר, הבלו ג'ייז היכו שש פעמים באינינג השישי וברחו מ-2:4 ליתרון בלתי סגיר. שתי חבטות ושלושה ריביז לדייויד אקשטיין, ניצחון לג'סי ליץ' והפסד לקליי בוכהולץ, שסגר חמישה אינינגים עם שלוש ריצות חובה.


מינסוטה - קנזס סיטי 4:6

הטווינס המשיכו ליישר את הסטטיסטיקה של הרויאלס, כשהנחילו להם הפסד שני. ליבאן הרננדז ספג ארבע ריצות בשבעה אינינגים, אבל נתמך בהומר של ג'סטין מורנו. גיל מש עם ההפסד.


דטרויט - שיקגו וייט סוקס 5:3

לא, זו ממש לא הפתיחה שלה ייחלו הטייגרס. עם מאזן 4:0 עלה דונטרל וויליס, הגיש חמישה אינינגים כוחניים ונכנע בשישי. ביתרון 0:3 הרשה וויליס שלוש ריצות, שיקגו הוסיפה עוד אחת והעניקה ניצחון לגאווין פלויד, עם שישה אינינגים סולידיים. הומר לג'רמיין דיי משיקגו ולברנדון אינג' מדטרויט, שמירה לבובי ג'נקס והפסד לזאק מיינר.


בולטימור - סיאטל 4:6

פתיחה לא רעה בכלל לאוריולס, עם שלושה ניצחונות והפסד בודד. מלווין מורה ולוק סקוט רשמו שלוש חבטות כל אחד, מאט אלברס זכה בניצחון וג'ורג' שריל שוב שמר היטב מול האקסית. חוזה לופז וחוזה וידרו עם הומרים, מיגל באטיסטה עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 1:2

אחרי שג'רד וויבר שמע שלכלכנו עליו, הוא הגיש שבעה אינינגים משובחים, במהלכם טיגן שישה חובטים. גם קווין מילווד, עוד "מתלכלך", הגיש שמונה וחמישה, אבל גם הרשה 12 חבטות. דייויד מרפי מטקסס עם הומר.


אוקלנד - קליבלנד 1:6

דיינה איבלנד הגישה (נו, זה לא שם של בחור, זה שם של כוכבת של אתם יודעים מה) שבעה אינינגים וקטלה שבעה חובטים, מארק אליס חבט להומר והוסיף שלוש הכנסות רצים וזה הספיק מול סי סי סבאתיה והאינדיאנס. שלוש חבטות לדריק בארטון מאוקלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully