וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הנוער לא השתנה למרות ההשתנה

ביה"ד החליט שקבוצת הנוער של מכבי נתניה תעלה לשלב חצי הגמר של גביע המדינה לנוער. אלמוג כהן יאריך את חוזהו בקופסה ב-3 שנים

הכדורגל הישראלי ידע בעברו מקרים רבים של גועל נפש, אולם את שאירע בשבוע שעבר במהלך משחק רבע גמר גביע המדינה לנוער בין מכבי נתניה למכבי פתח תקווה ניתן להגדיר בנקל כארוע הביזאר של השנה בכדורגל הישראלי.

כזכור, במהלך המשחק ניגש הקוון לשופט הראשי, שי שטרית, והודיע לו כי נזרקה עליו מכיוון היציע של אוהדי נתניה שקית המכילה שתן. בדו"ח החמור אשר הגיש השופט לבית הדין של ההתאחדות נטען כי במהלך המשחק ואף אחריו חשו השופטים "סכנה לחייהם". בית הדין העדיף להתעלם מטענה זו.

היום (ראשון) החליט בית הדין כי למרות דו"ח השיפוט הקשה של שטרית, תוצאת המשחק לא תשונה ונתניה תעלה לשלב חצי הגמר על חשובנם של המלאבסים. העונש שכן הוטל על הקבוצה הוא שני משחקים ללא קהל בפועל וארבעה משחקים על תנאי.

אביו של שחקן מכבי נתניה אלמוג כהן, אשר כהן, נפגש היום לשיחה בארבע עיניים עם הבעלים דניאל יאמר, והשניים סיכמו על הארכת חוזהו של הקשר ב-3 שנים נוספות. חוזהו של כהן היה אמור להסתיים ב-2010 ויסתיים ב-2013. בחוזהו החדש יש סעיפי יציאה לחו"ל במידה שתבוא הצעה אטרקטיבית. הסיכום נעשה בעל פה, ובימים הקרובים ייחתם בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully