וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוז המכני סטייל מכבי חיפה

6.4.2008 / 15:16

רוני לוי בעונש לא שגרתי: השחקנים יצפו בטעויות מול בני יהודה עד שיתייאשו. שחקנים בקבוצה: בבוקר הוא קרע אותנו, עכשיו הסיפור הזה עם הקלטת"

שחקני מכבי חיפה מדווחים הבוקר (ראשון) על אווירה קשה באימון, לאחר ההפסד לבני יהודה (1:0). המאמן רוני לוי לא הפסיק להריץ אותם על כר הדשא, ומאמן השוערים גיורא אנטמן, ששימש כמאמן כושר בהיעדרו של דידי חממי (שהה בקורס מאמנים, א.י), לא הפסיק לקבל תלונות מהשחקנים. "ביקשנו מגיורא שיפסיק, רוני קרע אותנו. אבל זה לא היה בשליטתו". לקראת סיום האימון לוי אף הגביר את הקצב.

לאימון הצהריים התייצבו השחקנים, תוך שבחדר ההלבשה נפוצה שמועה שלוי שוב הולך "לנקום" בשחקנים. לוי הכין קלטת של המשחק מול בני יהודה, והוא מתכוון "להריץ" אותה, הלוך ושוב, עד שהשחקנים יתחננו שיפסיק. "פסח מתקרב וכבר יצאנו ממצרים". אמר בציניות אחד השחקנים. "בבוקר הוא קרע אותנו, עכשיו הסיפור הזה עם הקלטת. אני נכנס לאימון בהרגשה שלילית".

לצוות המקצועי הגיעו דיווחים לפיהם מספר שחקנים ריכלו על המאמן. נראה שזוהי הסיבה לכך שלוי כינה אתמול את השחקנים "רכלנים". אם השחקנים יתפסו, הם ייענשו. הבעלים יעקב שחר לא מתכוון לוותר לשחקנים על הקנסות שבחר להטיל עליהם. שחר שוחח בעניין עם לוי, והשניים יכריזו על העונש הצפוי באימון שייערך במהלך השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully