וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בית"ר: חגיגות בצל האבל?

קרן שמש ואסף שקד

3.4.2008 / 14:28

הקשר הצעיר של הפועל תל אביב הגיע לאימון הקבוצה וחיזק את השחקנים. האוהדים מתכננים מחווה לשחקן. ברוכיאן בספק, טל חוזר להרכב

הפועל תל אביב ערכה ביום שבת את אימון המסכם לקראת משחק הליגה מול בית"ר ירושלים, שיתקיים באצטדיון בלומפיילד (ראשון, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10). עשרות אוהדים הגיעו למתחם חודרוב על מנת לעודד ולתמוך בקבוצה.

אוהדי הפועל תל אביב שהגיעו לאימון שוחחו עם השחקנים, לאחר האימון וניסו להסביר להם עד כמה חשוב לנצח את בית"ר ירושלים ולא רק בשל מאבקי התחתית. "מבחינתנו זה משחק נגד שמעון גרשון שבגד", אמרו האוהדים. אחד האוהדים ניגש ליגאל אנטבי ואמר: "אם כבר לקבל אדום, אז שזה יהיה בבקשה על הרגל של גרשון".

"זה לא משחק קל, אבל נעשה הכל בכדי לנצח. אלו נקודות חשובות שאנחנו חייבים לקחת", אמר אחד השחקנים. האדומים עדיין שרויים במצב רגיש מאוד. ביום שישי ליוו השחקנים את חברם, ביברס נאתכו, בלוויית אביו אכרם, שהלך לעולמו בפתאומיות מדום לב. נאתכו, ששרוי באבל, לא ייקח חלק במשחק הקרוב. "ברור שהוא חסר, אבל אנחנו נעשה הכל בשביל לנצח גם בשבילו", אמרו בקבוצה. ביברס מצידו הגיע היום בצהרים (ראשון) לבקר את קבוצתו במתחם חודרוב והשתתף באסיפת הקבוצה לקראת המשחק החשוב מול בית"ר ירושלים היום. ביברס זכה לאהבה וחיבוקים מצד חבריו. שחקני הקבוצה יעלו ככל הנראה לשחק עם סרטים שחורים וקהל האדומים מתכוון להניף הערב שלטים לחיזוק ותמיכה בשחקן הצעיר.

מלבד ביברס, סגל מלא עמד לראשותו של מאמן האדומים אלי גוטמן. טל חן, שסבל מכאבי גב ולא התאמן השבוע, ערך אימון מלא עם הקבוצה. באימון תורגלו מספר אפשרויות להרכב הראשון, אך מסתמן כי שלומי ארבייטמן, שישב על הספסל במשחק הגביע מול בני יהודה, יפתח בחוד, יחד עם פאביו ג'וניור. בסוף האימון תרגל גוטמן בעיטות ממצבים נייחים.

"עברו עלינו יומיים קשים, אבל נדע לשים את מה שהיה מאחורינו ולהתרכז במשחק ביום ראשון. נעלה ביום ראשון בידיעה שאנחנו חייבים את המשחק לאוהדים שלנו ובשביל הילד הנהדר שלנו, ביברס", כך אמר הקפטן וואליד באדיר לאתר הרשמי של המועדון לקראת המשחק.

הנהלת הקבוצה הודיעה כי נותרו כרטיסים לשערים 13 ו7 להפועל ושער 8 לבית"ר. הקופות יפתחו היום בשעה חמש וחצי


הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, מזואה אנסומבו, ברוך דגו, דמיטאר טלקייסקי, שלומי ארבייטמן, פאביו ג'וניור.

רוצים לחגוג מול עיניים אדומות

לאחר תוצאת התיקו הדי מאכזבת במחזור האחרון מול מכבי תל אביב, יוצאת בית"ר ירושלים למשחק חוץ מול היריבה האדומה. במהלך סוף השבוע היו עסוקים שחקני הקבוצה במחשבות על האפשרות לזכות בתואר האליפות, אך העובדה שממול ניצבת היריבה הגדולה ביותר של הצהובים מהבירה, מכניסה המון עניין הן אצל האוהדים והן אצל השחקנים. למרות החשש כי מספר שחקנים ייעדרו מהמשחק בגלל פציעות, באימון היום (שבת) התבהרה התמונה והחששות התפוגגו כאשר מרבית השחקנים התאמנו, מלבד כריסטיאן אלברז שישאר שוב מחוץ לסגל בגלל הפציעה ממנה הוא סובל במפשעה.

שחקן נוסף שנמצא בספק הוא אבירם ברוכיאן, שנפצע במהלך המשחק מול הפועל כפר סבא וסובל מכאבים בצלעות. הקשר אומנם התאמן, אך בצוות המקצועי לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים, ורק כמה שעות לפני המשחק יוחלט האם לשתפו או לא.עידן טל שנעדר ממשחקה האחרון של הקבוצה באמצע השבוע מול הפועל כפר סבא, יחזור להרכב על חשבון ברוכיאן הפצוע. במידה והאחרון יהיה כשיר, הוא יתמודד על חולצת ההרכב עם מיכאל זנדברג.

השינוי היחידי בהרכב שפתח במחזור האחרון מגיע בהגנה: דוד אמסלם ששיחק כמגן שמאלי, יורד לספסל ואילו יואב זיו מוסט אל עבר העמדה בה שיחק מרבית העונה. מי שיתפוס את עמדת המגן הימני הוא לא אחר מאשר תומר בן יוסף שלראשונה מאז הגיע לבית"ר, יפתח בעמדה זו. בחוד ימשיכו לשתף פעולה הצמד אנטונלי רומולו ועמית בן שושן. האחרון כבש צמד מול כפר סבא וירצה להמשיך ביכולת הכיבוש שלו, בעוד רומולו ינסה למצוא את הרשת אחרי בצורת ומספר משחקים לא משכנעים.

הרכב משוער: טברקטו קאלה, יואב זיו, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אריק בנאדו, עידן טל, גל אלברמן, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, אנטונלי רומולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully