וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרים בלי חברבורות

5.4.2008 / 11:42

הטייגרס ממשיכים בפתיחה האיומה, הפעם הפסד 8:5 לוייט סוקס. טמפה ביי טבחה ביאנקיז 4:13, ניצחון לטורונטו על בוסטון, 3:6

דטרויט - שיקגו וייט סוקס 8:5

הפתיחה האומללה של הטייגרס נמשכת, ואחרי ארבעה משחקים הם עומדים עם מאזן 4:0. איי ג'יי פיירזינסקי היה גיבור היום עם חמש הכנסות רצים, ששלוש מהן נורו ממחבטו בהומר באינינג השביעי. ההומר הזה שבר שוויון 5:5, והביא לניצחון של בון לוגאן, להפסד של ג'ייסון גרילי ולשמירה של בובי ג'נקס. הומר גם לקרלוס קוונטין בשיקגו.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 13:4

ג'ו ג'ירארדי חולה בשפעת והפסיד את המשחק הרביעי שלו על ספסל היאנקיז, שלפחות הלילה נראה היה שהיו צריכים יד מכוונת. טמפה ביי עלתה ליתרון מהיר 0:6 על איאן קנדי, ניו יורק צימקה ל-6:4 בתחתית האינינג השלישי, והמשחק המשיך עד לשביעי, בו התפוצצו הרייז עם שבע ריצות. קרלוס פניה וקליף פלויד חבטו להומרים בטמפה ביי, הידקי מאטסוי עשה זאת בניו יורק. אנדי זוננשטיין זכה בניצחון.


בולטימור - סיאטל 4:7

מלווין מורה, קווין מילאר ורמון הרננדז חבטו להומרים בבולטימור והעניקו לסטיב טראקסל ניצחון, כשאת הפיקנטריה מספק ג'ורג' שריל, ששמר בפעם השניה העונה נגד קבוצתו מהעונה שעברה. ריצ'י סקסון ואדריאן בלטרה עם הומרים למארינרס, ג'רוד וושבורן עם ההפסד.


טורונטו - בוסטון 3:6

לאחר שבמעלה האינינג השביעי הצליחו הרד סוקס לחזור מפיגור 3:0 עם הומר של ג'יי די דרו, הגיע פרנק תומאס קשישא, שבדאבל החזיר את היתרון לבלו ג'ייז. טורונטו רשמה עוד ריצה באינינג, ולאחר מכן סגר ג'רמי אקארדו את סיפור המשחק. מלבד ההומר לדרו היה לשון מרקום, הפותח של טורונטו, משחק משובח של שבעה ושמונה, והיה נעשה לו עוול אלמלא היה רושם את הניצחון. מאט סטיירס חבט להומר בטורונטו, דייויד ארדסמה רשם את ההפסד.


מינסוטה - קנזס סיטי 3:4

הפסד ראשון לרויאלס, שחזרו לקרקע במטרודום. 6.2 אינינגים לסקוט בייקר ושמירה לג'ו ניית'ן. ג'ון בייל היה המגיש המפסיד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 11:6

האיינג'לס התחילו להאמין באינינג התשיעי שיעשו את הקאמבק הגדול בהיסטוריה. טקסס כבר הובילה 0:11, הודות למשחק מעולה של קייסון גבארד, עם שבעה וארבעה, ולגראנד סלאם של בן ברוסארד באינינג הרביעי. שלוש חבטות, שני ריביז ושתי ריצות לאיאן קינסלר בטקסס, הפסד לדסטין מוזלי.


אוקלנד - קליבלנד 3:6

לראשונה מזה חמש שנים פתח ג'סטין דושר ברוטציה של אוקלנד, ועשה עבודה סבירה עם חמישה אינינגים, שהעניקו לו את הניצחון. הוא נעזר באינינג חמישי גדול של האייז, שנסגר על ארבע ריצות ועשה, למעשה, את ההבדל. טראוויס הפנר וריאן גארקו חבטו להומרים באינדיאנס, פול בירד עם ההפסד.

NL: אווינגס מממש פוטנציאל

קולורדו - אריזונה 8:1

מייכה אווינגס היה לוהט בקורס פילד, כשב-6.2 אינינגים זרק לשיא קריירה של תשע הכשות, כשהטעות היחידה שלו הייתה הומר לטוד הלטון. מארק ריינולדס וג'סטין אפטון חבטו בעצמם להומרים באריזונה, מארק רדמן רשם את ההפסד.


סן דייגו - לוס אנג'לס דודג'רס 7:1

הירוקי קורודה היפני עלה על הגבעה בשורות הדודג'רס, וזרח עם שבעה אינינגים וארבעה טיגונים. את הניצחון שלו הוא השיג באינינג השביעי, כשעזר למטרה של עצמו. הוא כיוון לבאנט במעלה האינינג, הולך וראסל מרטין הכניס אותו הביתה בסינגל של שתי ריצות שקבע 1:3. משם הדרך היתה פתוחה, עם עוד ארבע ריצות באינינג. בריאן ג'יילס הותיק חבט להומר, בנקודה היחידה של סן דייגו במשחק. ג'ו ת'אצ'ר עם ההפסד.


מילווקי - סן פרנסיסקו 4:13

זה היה הערב של ביל הול, שהתפוצץ על הג'איינטס עם שני הומרים ושישה ריביז. הוא סייע לקרלוס וילנואבה לרשום ניצחון ולסלומון טורס, עם שלושה אינינגים מלאים, לקצור שמירה. הומר לבנג'י מולינה בג'איינטס, הפסד לג'ונתן סאנצ'ז.


סט. לואיס - וושינגטון 4:5

בריידן לופר הגיש שישה אינינגים טובים וריק אנקייל פתח את המשחק עם הומר בן שתי ריצות, כדי להעניק לקרדינלס פתיחה טובה לעונה, של 1:3. ג'ייסון איזרינגהאוזן שמר תוך הכשה של כל הצד (שלושה סטרייקאאוטים באינינג) וכריסטיאן גוזמן חבט להומר בוושינגטון. אודאליס פרז עם ההפסד.


שיקגו קאבס - יוסטון 4:3

ג'יי אר טאוולס חבט להומר באינינג הרביעי ומיגל טחאדה (מה קורה, מיגי, טוב לראות אותך) העלה את האסטרוס ליתרון עם טריפל בשמיני, כדי להעניק ליוסטון ניצחון במשחקה הראשון העונה בריגלי פילד. ווסלי רייט היה המגיש המנצח, ומיודענו חוזה וולוורדה קצר את השמירה. הומר למארק דה רוסה משיקגו, הפסד לג'ון ליבר.


פלורידה - פיטסבורג 4:5

מייק ג'ייקובס חבט להומר מנצח משחק על פרנקליס אוסוריה, הריליוור של פיטסבורג, והעניק למארלינס את ה-W בתחתית האינינג התשיעי. הומר גם לג'וש ווילינגהאם, שמירה לקווין גרג.


סינסינטי - פילדלפיה 8:4

צ'ייז אטלי עומד להיות מאוד, מאוד מפחיד העונה. שחקן הבסיס השני חבט לשני הומרים ולשלושה ריביז, כשהוא מסייע לקייל קנדריק לזכות בניצחון. הומר גם לפאט ברל, הפסד לג'וש פוג.


המשחק בין אטלנטה לניו יורק מטס נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully