וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר של שבוע

5.4.2008 / 12:18

פינה חדשה בוואלה! בייסבול: עשר הערות, מקצועיות ולא מקצועיות, על השבוע שחלף ב-MLB. מה זה אומר על העתיד? נחיה ונראה

הפינה החדשה בוואלה! בייסבול תלווה אותנו לאורך העונה. בפינה הזו נסכם בקצרה את השבוע שחלף ב-MLB, ואם יש לכם הערות נוספות - זה הזמן והמקום.

1. אחרי ארבעה משחקים בלבד לתוך העונה, המאזן של קנזס סיטי 1:4 ושל דטרויט 4:0, ברובו תוצר של הסוויפ מהמפגש ביניהן. אז בעוד שבוע המידע הזה יהיה זניח, אבל אם תרצו, הוא משקף את מה שקורה ב-MLB כמעט בכל שנה: לא תמיד בעלי הממון הם אלה שמנצחים, ולמרות שזו הליגה המקצוענית היחידה בארה"ב בלי תקרת שכר, עדיין היא הציבה בשנות ה-2000 שבע אלופות בשמונה שנים. המפגש הזה הוא אולי עוד רמז להפכפכות של עונת הבייסבול, ולכך שלא ממש כדאי להמר עדיין על הסוס המנצח.

2. יום הפתיחה ב-MLB הוא יום חג לאומי בארצות הברית. בגלל זה קצת מבאס ואפילו עצוב לראות פיצ'רים כמו ג'רד וויבר (איינג'לס), ליבאן הרננדז (מינסוטה), קווין מילווד (טקסס) או מארק הנדריקסון (פלורידה) מקבלים את הכבוד להוציא את העונה של קבוצתם לדרך.

3. ג'וני קואטו הגיש שבעה אינינגים עם עשרה סטרייקאאוטים במשחק הפתיחה שלו בסינסינטי, ומיד הזדרזו עכברי הסטטיסטיקה להיכנס לאליאס ולהוציא את הנתון הבא: מאז שהחלה להיכתב ההיסטוריה של הבייסבול, לא רשם אף מגיש של סינסינטי עשרה סטרייקאאוטים במשחק הבכורה שלו בליגה. ואנחנו תוהים: וואט דה פאק?! מי לעזאזל חושב על כל הסטטיסטיקות הללו?

4. טוב שלמטס יש את סנטנה, כי על פדרו מרטינז עדיף לא להמר יותר בשלב הזה, בשלב הבא או עד סוף המילניום. האיש גמור.

5. חוזרים לקנזס סיטי. אלכס גורדון סומן בשנה שעברה כאחד הפרוספקטים המובילים, כשהפריצה שלו תוכננה ל-2008. עם פתיחה כמו זו, שווה לעקוב אחרי הבחור.

6. בארי זיטו לא פוגע בשום דבר, ואם כבר הזכרנו קודם את מגישי יום הפתיחה, אי אפשר שלא להשתחרר מהמחשבה שרק החוזה המפלצתי והלא מוצדק שלו, 126 מיליון דולר לשבע שנים, גרם לו לעמוד ביום הראשון על הגבעה בסן פרנסיסקו.

7. שימו עין על ג'יימס שילדס, המגיש של טמפה ביי. האיש הוא מכונת סטרייקאאוטים, כשרק בולפן מסריח במיוחד כמו זה שיש לדוויל רייז ימנע ממנו להגיע ל-16-20 ניצחונות העונה.

8. איפה בארי בונדס? מישהו יודע?

9. קרי ווד השיג את השמירה הראשונה שלו בקריירה החדשה כקלוזר. ווד לא יחזור בעתיד הנראה לעין לפתוח בגלל מסורת הפציעות הארוכה שלו, וזה קצת עצוב, כי הוא באמת יכול היה להיות אחד הגדולים. מצד שני, ג'ון סמולץ חזר לפתוח באטלנטה אחרי מספר שנים כקלוזר. ואם כבר מדברים על קלוזרים, הרי שאריק גאנייה הוא פשוט פח אשפה וטרבור הופמן שוב הוכיח שבבייסבול הראש קובע לא פחות מהיכולת. יום אחד אתה נותן ארבע ריצות ליוסטון, כעבור 24 שעות אתה משתיק אותה וקוצר עוד שמירה. יש סיבה למה לאיש יש 526 שמירות ברזומה.

10. טוריי האנטר יצא ממינסוטה עם הומראן על הטווינס, במה שמסמל יותר מכל את הדרך החדשה באיינג'לס. לא סתם הוא קצר תשואות ביום הראשון שלו במטרודום במדי הקבוצה האורחת, כי אין שחקן שמגיע לו יותר. פשוט אין.

davidr@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully