וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: השחקנים הלכו להלוויה וחזרו להתאמן

קרן שמש

4.4.2008 / 18:28

בקבוצה השתתפו בהלווית אביו של ביברס נאתכו ומיד לאחר מכן קיימו אימון קצר מהרגיל. ג'וניור אמור לפתוח עם ארבייטמן בחוד מול בית"ר

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) אימון לקראת המשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים, אחרי שהאימון, שאמור היה להתקיים בבוקר, נדחה לשעות אחר הצהריים מכיוון ששחקני ואנשי הקבוצה נסעו לכפר קמא שבצפון להשתתף בהלוויתו של אכרם נאתכו, אביו של ביברס נאתכו, שנפטר בפתאומיות אמש מדום לב. אכרם היה דמות מוכרת במתחם חודורוב וליווה את בנו כמעט לכל אימון ומשחק. בהפועל מתכוונים להעניק את כל התמיכה האפשרית לביברס על מנת לעזור לו לעמוד חזרה על הרגליים.

האימון היום היה קצר מהרגיל, שחקני הקבוצה הגיעו למתחם האימונים מיד לאחר הלוויה, ונראו חסרי מצב רוח ונטולי אנרגיות לאחר יום לא קל. ביברס נאתכו שנמצא באבל לא ייקח חלק במשחק הקרוב. מאמן האדומים אלי גוטמן עדיין לא החליט מי יפתח במקומו, אך נראה כי ישנה אפשרות כי פאביו ג'וניור יצטרף לשלומי ארבייטמן בחוד. מחר תערוך הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק החשוב.

משטרת ישראל פירסמה היום הודעה באתר הרשמי של הקבוצה, בה היא מבקשת לאפשר את קיומו התקין והבטוח של המשחק. כמו כן התבקשו האוהדים שלא לרכוש כרטיסים מספסרים, כאשר הם הוזהרו שאוהד שייתפס עם כרטיס מזויף לא יורשה להיכנס למגרש ואף עלול להיעצר. כמו כן, הודיעה המשטרה שלא תתאפשר כניסת אוהדים שתויים לתחום המגרש כדי לא לסכן אוהדים אחרים.

לקראת המשחק המשטרה תגביל את הגעת כלי הרכב לתחומי המגרש והכניסה תותר רק לבעלי תו חנייה ושערי המגרש ייפתחו בשעה 18:00. כמו כן, משטרת ישראל מאפשרת הכנסת ציוד עידוד בתיאום עם נציגי האוהדים, אך אוהד, שייתפס עם אבוקות או רימוני עשן, ייעצר. המשטרה נערכת לכך שאוהדי בית"ר ירצו לנצל את המשחק כדי לחגוג אליפות במקום והזהירה כי חל איסור מוחלט לרדת לכר הדשא טרם המשחק, במהלכו ובסיומו, שכן הדבר עלול לסכן את שלום הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully