וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מסדר פצועים לקראת האדומים

אסף שקד

4.4.2008 / 14:20

האלופה קיימה אימון דליל לקראת הפועל ת"א ביום ראשון: אלברז ממשיך להיעדר, ברוכיאן בספק, בנאדו וזנדברג ערכו אימונים קלים

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (שישי) אימון בסגל דליל ועם רשימת פצועים ארוכה יותר מהרגיל. לקראת המשחק החשוב ביום ראשון מול הפועל תל אביב, משחק שיכול להבטיח לבית"ר את האליפות (במידה שתנצח אותו וביום שבת מכבי נתניה תפסיד), מספר שחקני מפתח בקבוצה נמצאים בספק ובצוות הרפואי של בית"ר מקווים להכשירם במהלך סוף השבוע.

מסדר הפצועים מתחיל עם כריסטיאן אלברז, שכבר למעלה מחודש לא נכלל בסגל הקבוצה בגלל מתיחה במפשעה ממנה הוא סובל. המגן ניסה בימים האחרונים לחזור להתאמן, אך הניסיונות לא צלחו. מסתבר שהפציעה אותה סחב הצ'יליאני לאורך למעלה מחודש נותנת את אותותיה כעת וגם מול הפועל תל אביב צפוי המגן להיות מחוץ לסגל.

שחקן נוסף שהצטרף לרשימת הפצועים הוא אבירם ברוכיאן, שסובל מכאבים בצלעות. הקשר המוכשר, שתפס מקום של קבע בהרכב, לא התאמן היום עם הקבוצה ורק מחר יתברר האם הוא יהיה כשיר למשחק. על פי בדיקה של הצוות הרפואי והמקצועי, הסיכויים שברוכיאן ישחק קטנים ובמקרה הטוב הוא רק ייכלל בסגל וישב על הספסל. במידה והקשר יהיה כשיר בסופו של דבר, מייעד לו שום את חולצת ההרכב.

אריק בנאדו, שספג מכות קשות במהלך משחק הגביע מול הפועל כפר סבא, ערך אימון קל בצוותא עם מיכאל זנדברג. השניים, בניגוד לברוכיאן ואבלרז, צפויים לחזור מחר לאימונים מלאים ולהיות כשירים למשחק. מי שיעשה את הדרך ההפוכה מהיציע להרכב זהו עידן טל, שהחמיץ את משחק הגביע בגלל צבירת צהובים, אך כעת יחזור להרכב ככל הנראה על חשבון ברוכיאן הפצוע.

קבוצת הנוער של בית"ר תתארח מחר בשעה 14:10 אצל נס טוברוק במשחק שיכול להבטיח לה את האליפות השנייה ברציפות. שחקניו של גיא עזורי זקוקים לתוצאת תיקו על מנת להבטיח את האליפות באופן רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully