וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארב חוזר? הסוכן מכחיש

4.4.2008 / 13:33

ג'יימס קוק מכחיש בתוקף כי ניסה לשדל קבוצות NFL לצרף את השחקן: "הוא פרש, נקודה". דל ריו קיבל הארכת חוזה בג'קסונוויל

האם ברט פארב מתכוון לחזור ל-NFL, ולא במדי גרין ביי פאקרס? לאחרונה נפוצו שמועות רבות בנושא, בעיקר מכיוון ה"לוס אנג'לס טיימס", שטען כי סוכנו של השחקן, ג'יימס קוק, ניסה לעניין קבוצות בקוורטרבק הפורש בן ה-38.

קוק עצמו הכחיש בתוקף כשנשאל בנושא: "זו שטות, שגיאה מוחלטת ואתם יכולים לצטט אותי על כך", אמר. "אין שום דבר בדברים האלה. הוא פרש, נקודה". העיתון הזכיר שוב את התאוריה לפיה פארב פרש לא מחוסר רצון לשחק, אלא מהעובדה שהפאקרס לא הצליחו להחתים את רנדי מוס. "לא היו דברים מעולם", אמר קוק, "הפאקרס לא ניהלו מו"מ עם מוס וברט פרש כי הוא היה רווי, לא יותר מזה".

בפאלו תפתח את משחק הבית הראשון שלה ב-2008 בטורונטו. הבילס יתמודדו ב-14 באוגוסט במשחק טרום עונה עם פיטסבורג, והחליטו להעביר את המשחק לקנדה. העברת המשחק היא חלק מתוכנית חומש להעביר את הקבוצה מבפאלו אל מעבר לגבול. בטורונטו, יש אוהדים רבים לבילס, בגלל הקרבה הגיאוגרפית.

ג'קסונוויל מרוצה מג'ק דל ריו, ונתנה למאמן הארכת חוזה של חמש שנים. הוא יאמן את הקבוצה עד לאחר עונת 2012, וישתכר הרבה יותר מ-6.5 מיליון הדולרים שקיבל מאז 2003.

סינסינטי שיחררה את התופס כריס הנרי, לאחר שנעצר בפעם החמישית מאז 2005. המעצר של הנרי הפעם אירע לאחר שהשחקן בן ה-24 היכה צעיר בן 18 ושבר את חלון מכוניתו עם בקבוק. איש טוב, איש טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully