וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו נתקע בתוכניות של דטרויט

4.4.2008 / 12:49

הטייגרס חטפו סוויפ מקנזס סיטי, שניצחה 1:4. עוד ניצחון לאיינג'לס במינסוטה, סט. לואיס השתיקה את קולורדו, הומר להאנטר במטרודום

דטרויט - קנזס סיטי 4:1

פתיחה כזו לא הייתה בתוכניות של דטרויט. זאק גריינקי הגיש שבעה אינינגים מוצלחים, והטייגרס, עם סך משכורות של 138 מיליון דולר, נראו נורא, או כמו שאמר המאמן ג'ים לילנד: "הסרחנו קשות". בנוסף לכל הצרות, נטש גארי שפילד את המשחק בגלל פציעה באצבעו ומיגל קבררה הוצא מההרכב ברגע האחרון בגלל פציעה (קלה) משלו. אלכס גורדון, שנראה שהולך לעונה גדולה, חבט להומר שני ומארק טיהאן הוסיף אחד. הומר גם לברנדון אינג' מדטרויט, שמירה לג'ואקים סוריה.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 2:1

ג'ון דאנקס הגיש 6.2 אינינגים מוצלחים, אבל דווקא המחליף אוקטביו דוטל זכה בניצחון כשהוא, סקוט ליינברינק והקלוזר בובי ג'נקס לא מרשים אפילו חבטה אחת. ג'ו קרידי חבט באינינג השמיני להומראן על ג'ייק ווסטברוק מקליבלנד, כשקודם לכן עשה זאת חואן אוריבה. לווסטברוק היה משחק טוב של 7.1 אינינגים, מה שלא מנע ממנו הפסד.


מינסוטה - לוס אנג'לס איינג'לס 5:4

המלאכים יצאו מנצחים מהמטרודום לאחר הפסד ביום הפתיחה, לא מעט בזכות טוריי האנטר, שחבט להומר ראשון העונה מול קבוצתו לשעבר. "זה היה עצום, בכל אספקט שמסתכלים על זה", אמר האנטר. גם מייק נאפולי וגארי מתיוס ג'וניור סיימו את המשחק עם הומר לאיינג'לס, ג'ייסון קאבל עשה זאת במינסוטה. שישה ושלושה לארווין סנטנה המנצח, שמירה לפרנסיסקו רודריגז והפסד לקווין סלואי.


ניו יורק יאנקיז - טורונטו 2:3

הסדרה בין היאנקיז לבלו ג'ייז המשיכה לספק הגשה טובה, והפעם היו אלה הפותחים דסטין מקגאוון בטורונטו ופיליפ יוז ביאנקיז עם הופעות איכות של שישה אינינגים. ג'ובה צ'מברליין זכה בניצחון ומריאנו ריברה בשמירה, הודות לבאנט הקרבה של דרק ג'יטר באינינג השמיני. הפסד לבריאן וולף.


המשחק בין בולטימור לטמפה ביי נדחה.

NL: פילדלפיה עולה על הלוח

פילדלפיה - וושינגטון 7:8

אחרי עשרה אינינגים, הפיליז הצליחו לרשום ניצחון ראשון העונה, בזכות הולכה של ג'ייסון וורת' על בסיסים מלאים. זה קרה לאחר שבוושינגטון כבר ראו את הסוויפ, עם יתרון 0:5 באינינג הראשון על ג'יימי מוייר. אבל פילדלפיה חזרה מפיגור 6:1 ליתרון 6:7 עם שש ריצות באינינג השישי, ולמרות שהנשיונאלס השוו הצליחה לנצח. קליי קונדרי זכה בניצחון, הומר לכריס קוסטה מהפיליז.


סינסינטי - אריזונה 2:3

יש רוקיז שמשקשקים בהופעה הראשונה שלהם על הגבעה, ויש את ג'וני קואטו, שדפק את ההופעה של הערב עם שבעה אינינגים ועשרה טיגונים. הוא היה למגיש הראשון בהיסטוריה של הרדס (הספירה הרשמית החלה ב-1900) שנפנף עשרה חובטים במשחק הפתיחה שלו. ג'ף קפינגר חבט להומר בסינסי, ג'סטין אפטון עם אחד לאריזונה, פרנסיסקו קורדרו עם השמירה.


סט. לואיס - קולורדו 0:3

בראד תומפסון הגיש 6.2 אינינגים כוחניים, חישמל שישה חובטים וניצח את המשחק עבור הקרדינלס. חמישה אינינגים והפסד לאובלדו חימנז, שמירה ראשונה לג'ייסון איזרינגהאוזן.


שיקגו קאבס - מילווקי 3:6

בעבר הלא רחוק קרי ווד פתח בקאביז וריאן דמפסטר סגר. היוצרות התחלפו, כשדמפסטר, בעברו פותח מבטיח בפלורידה, ניצח את המשחק עם שישה אינינגים טובים, ו-ווד, רוקי השנה ב-1998 שלא הפסיק להיפצע מאז, זכה בשמירה ראשונה בקריירה. "הייתי עצבני כשהוא עלה באינינג התשיעי", הודה דמפסטר, "אבל מצד שני - זה קרי, הוא כבר עשר שנים בליגה ויש לו המון ניסיון". אראמיס רמירז חבט להומר בשיקגו, דייב בוש רשם את ההפסד.


סן דייגו - יוסטון 2:3

אחרי שהרשה הומר בן שלוש ריצות ללאנס ברקמן יום לפני כן והפסיד את המשחק, חזר טרבור הופמן לגבעה. המגיש הותיק לא התרגש, לא הרשה חבטה וזכה בשמירת הקריירה ה-526 שלו. קווין קוזמאנוף חבט להומר בסן דייגו, אנריקה גונזאלס זכה בניצחון ואוסקר ויאריאל רשם את ההפסד.


אטלנטה - פיטסבורג 4:3

באינינג העשירי חבט קסאווייר ניידי לסינגל שניצח עבור הפייראטס את המשחק, כשההפסד הגדול יותר של הברייבס נעוץ בעובדה שמייק המפטון רווי הפציעות חזר לרשימה, עקב פציעה בשריר החזה. טיילר ייטס זכה בניצחון, מאט קאפס בשמירה וכריס רסופ עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully