וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-קרית שמונה: להישאר בצמרת, או בליגה

קבוצתו של אלי אוחנהרוצה עוד שלוש נקודות, שייאפשרו לה לחגוג את הפסח בשקט. הצפוניים חייבים להתאושש מהסינדרלה

מאמן עירוני קריית שמונה, רן בן שמעון, יערוך היום (שישי) אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא, במלון דן קיסריה, שם תתכנס הקבוצה. ההחלטה לצאת למלון נקבעה על ידי היושב ראש, איזי שירצקי, כדי לרומם את מצב רוחם השפוף של השחקנים, לאחר ההפסד לבית"ר שמשון תל אביב בגביע.

לסגל קריית שמונה יחזרו פיטר אופוריקאווה וירו בלו, שלא שיחקו באמצע השבוע מול בית"ר שמשון תל אביב. מי שנמצא בספק הוא גואל צ'ירסוואה, שספג חבטה עזה בכתפו במשחק הגביע. צ'ירסוואה נבדק בבית החולים, שם נקבע כי אינו סובל מפריקת כתף אלא ממכה חזקה בלבד.

השוער שביט אלימלך עלול לאבד את מקומו בהרכב לאחר הטעות שהביאה להדחת הקבוצה בגביע. שוער המשנה, דני עמוס, זוכה להערכה רבה אצל רן בן שמעון ובקבוצה יש הטוענים שזה הזמן להתחיל להריץ אותו קדימה.

המאמן בן שמעון והיושב ראש שירצקי התראיינו אתמול בכל במה אפשרית והכחישו בתוקף כל נתק ביניהם. "להגיד שהם בנתק זה הזוי, הם לא רק חברים טובים, אלא הם חברים מעולים", אומר דובר הקבוצה, עדי פרג'.

הקפטן, יניב לביא, אמר לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא: "אנחנו חייבים לחזור למסלול אחרי ההדחה מהגביע, שתלווה את כל השחקנים עוד הרבה זמן. לאירופה לא נגיע דרך הגביע, אבל יש לנו סיכוי להגיע לשם דרך הליגה, ולכן אנחנו חייבים לעשות כל מאמץ כדי לעמוד במשימה".

ההרכב המשוער: שביט אלימלך (דני עמוס), ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, עבאס סואן, וויאם עמאשה, גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו.

"אם ננצח, אנחנו נשארים בליגה"

בהפועל כפר סבא מאמינים שניצחון על עירוני קרית שמונה יבטיח כמעט באופן סופי את ההישארות בליגה. אלי אוחנה, שהודח באמצע השבוע מגביע המדינה אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים, תירגל שוב את קובי מויאל כמגן שמאלי משום שעידן שום ולירודיאו גונזלבאש עדיין פצועים. גיז'רמו ישראלביץ' עדיין מתאושש מפציעה ולא ברור האם יפתח במשחק. האחרון כזכור, לא שיחק מול בית"ר. אוחנה שוב תירגל את אוזן כבלם, ואת עופר טלקר כמגן ימני, וזה אומר שלירון זרקו וגיל קין יישבו על הספסל.

"אם ננצח מחר אנחנו נשארים בליגה", אמר אוחנה לשחקנים באימון. ההנהלה חילקה 500 כרטיסים לילדים בבתי הספר בעיר מתוך תקווה להגדיל את כמות הקהל. שאר מחירי הכרטיסים הוזלו. הבעלים אלי טביב, שחזר באמצע השבוע ממיאמי יעקוב אחר הקבוצה מקרוב.

הרכב משוער: אוהד לויטה; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אורי אוזן, קובי מויאל; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, מאור מליקסון, גיז'רמו ישראלביץ' (אבי קנפו); ביל גונזאלס, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully