וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-סכנין: אובוקה ייזרק הביתה בלי משכורות

הניגרי סיים את דרכו במועדון, אך עדיין לא קיבל את ההודעה. זוארץ: "אין מה לעשות איתו". אפוסטו: "צריך להיזהר מפ"ת, הם כמו חיה פצועה"

הנהלת מכבי פתח תקוה קיבלה החלטה סופית בנוגע לקשר הניגרי פליקס אובוקה: הוא סיים את דרכו במועדון ויחזור לניגריה מבלי לקבל את שכרו החודשי. כזכור, במוצאי שבת שעברה פרסמנו כי הקשר לא נכלל בסגל למשחק מול נתניה, לאחר שהתעמת עם המאמן גיא לוזון.

עוד קודם לכן המריא אובוקה למשחק של נבחרת ניגריה הצעירה. שחקנים בקבוצה חששו שהוא לא יחזור, ובקבוצה טענו אז שהוא יעמוד כנראה בפני וועדת משמעת. אובוקה לא חזר עד היום, אבל כשיחזור ישמע את ההחלטה ויחזור לניגריה. "החלטנו שאין לנו מה לעשות עם שחקן כזה, הוא סובל מהרס עצמי. הוא יעזוב במטוס הראשון. ברור ששחקן שלא מחתים כרטיס לא יקבל משכורת".

לאימון אתמול (חמישי) לא הגיע הקשר לירן כהן משום שהוא סובל מוירוס ולא נראה שהוא יפתח בהרכב מול בני סכנין. בשלב הזה קיים ספק אם ייכלל בסגל לקראת המשחק הביתי. הקשר בלסינג קאקו, שסבל מפציעה, קיבל זריקה והתאמן כרגיל.

שחקנים בקבוצה טוענים כי אם לא ינצחו את סכנין, הקבוצה תידרדר לשפל חדש שלא נראה במשך שנים במועדון. "ביישנו מספיק את עצמנו ואת גיא", אמר אחד השחקנים. "אם נפסיד מחר יתפוצץ העולם, זה הסוף שלנו". הקבוצה צפויה לפתוח עם שלושה קשרים אחוריים. בנוסף לקאקו, גם חאבייר דירסאו וסולי צמח בתמונת ההרכב. מנהל הקבוצה איציק לוזון, שהורחק לארבעה משחקים נוספים, לא יישב על הספסל, אבל יתפקד כ"מנהל אירוע" ויעבוד בצמוד למשטרה.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר (עומר הדר), ניצן דמארי, מורד מגמאדוב, קובי גנון; בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, סולי צמח, דני פרדה (ננאד סאביץ'); עומר דמארי, אוהד קדוסי (דובב גבאי).

חלאיילה חוזר להרכב סכנין

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, קיים הבוקר אימון מסכם ושגרתי לקראת משחק החוץ של קבוצתו מול מכבי פתח תקווה. בסיום האימון הקרין לוי קטעי וידאו לשחקניו, והסביר "צפוי משחק קשה מול קבוצת תחתית שמחפשת נקודות, אבל אותנו זה לא מעניין, במיוחד כשאנחנו רוצים כרטיס לאירופה. צריך לבוא נחושים ומרוכזים ולקחת את הנקודות".

לרשותו של אלישע לוי יעמוד סגל מלא. להרכב יחזור המוצהב חאלד חלאיילה, שלא שיחק בשבוע שעבר מול מכבי חיפה, על חשבונו של חאמד גנאים. הקשר מאור בוזגלו לא הגיע היום לאימון משום שקיבל אישור להשתתף בהלווית אביו של ביברס נאתכו בכפר קמא.

הרומני בוגדאן אפוסטו: "נגד מכבי חיפה הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה עם אופי. אני מקווה שנמשיך לשחק טוב גם נגד מכבי פתח תקווה. המשחק הזה חשוב ביותר. הם כמו חיה פצועה, ולכן אנחנו צריכים להיזהר".

בגזרת המאמן שיחליף את אלישע לוי אין חדש. יו"ר הקבוצה, מאזן גנאים, נפגש עם סוכנו של מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין. כמו כן הוצע לגנאים מאמן מברזיל. בקבוצה הועלו שמותיהם של ניר קלינגר, פרדי דוד, ויוסי מזרחי כמועמדים אפשריים נוספים. יו"ר סכנין אמר כי בשבועיים הקרובים יחליט מי יאמן בעונה הבאה. "אני לא ממהר לשום מקום", אמר.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully