וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק להיפטר מהתיקו

הפועל באר שבע והפועל עכו מגיעות למחזור סוף השבוע הקרוב אחרי שבמשחקיהן האחרונים הן סיימו ללא הכרעה. עכו יוצאת לרמת השרון, באר שבע מארחת את הכח

הפעם בפינת המומנטום אנחנו עם חמשת משחקי הליגה הלאומית בכדורגל. כבר דיברנו כאן על כך שמדובר בליגה היותר בלתי צפויה שקיימת, ובכל זאת אנחנו כאן כדי לבדוק את המגמות לקראת משחקי סוף השבוע.

משחק מספר 1: הפועל חיפה - הפועל רמת גן (חיפה שנייה, רמת גן שישית). חיפה מגיעה אחרי ניצחון 1:2 על הפועל רעננה והרצף שלה הוא ניצחון-תיקו-ניצחון-ניצחון-הפסד. רמת גן, שסיימה ב-1:1 במחזור האחרון מול מכבי אחי נצרת, מגיעה אחרי תיקו-ניצחון-תיקו-הפסד-הפסד.

משחק מספר 3: עירוני רמת השרון - הפועל עכו (רמת השרון תשיעית, עכו במקום ה-11). רמת השרון ניצחה 2:3 את נצרת עילית ומגיעה אחרי ניצחון-תיקו-תיקו-הפסד-הפסד. עכו מגיעה אחרי שלוש תוצאות רצופות של 0:0, האחרונה שבהן היא מול בני לוד. הרצף שלה הוא תיקו-תיקו-תיקו-תיקו-הפסד.

משחק מספר 4: הפועל בני לוד - הפועל רעננה (לוד רביעית, רעננה חמישית). לוד מגיעה אחרי 0:0 מול הפועל עכו והרצף שלה הוא תיקו-ניצחון-ניצחון-תיקו-ניצחון. רעננה, שהפסידה במחזור האחרון 2:1 להפועל רעננה אחרי הפסד-ניצחון-תיקו-הפסד-הפסד.

משחק מספר 35: מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית (נצרת שמינית, נצרת עילית במקום ה-12). נצרת סיימה ב-1:1 במחזור האחרון מול הפועל רמת גן והרצף שלה הוא תיקו-הפסד-הפסד-הפסד-הפסד. נצרת עילית מגיעה אחרי הפסד 3:2 מול רמת השרון והרצף שלה הוא הפסד-הפסד-ניצחון-ניצחון-הפסד.

משחק מספר 62: הפועל באר שבע - הכח עמידר רמת גן (באר שבע שביעית, הכח ראשונה). באר שבע מתקשה לנצח במשחקיה האחרונים, שמסתיימים ברובם בתיקו, האחרון שבהם הוא 0:0 מול הפועל פתח תקווה. הרצף של גילי לנדאו עומד על תיקו-תיקו-תיקו-הפסד-ניצחון. הכח מגיעה אחרי הפסד למכבי נתניה בגביע המדינה, והרצף שלה עומד על הפסד-הפסד-תיקו-ניצחון-ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully