וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרק ב' יוצא לדרך

יניב בינו

4.4.2008 / 7:30

ארסנל וליברפול שוב נפגשות, בפעם השנייה מבין שלוש בתוך שבוע, ואחרי ששני המשחקים ביניהן השנה הסתיימו בתיקו, הן ינסו לשבור את המנחוס בליגה

משחק מספר 31: ארסנל - ליברפול 1.90, 2.90, 3.30

מדהימה העובדה כי שתי הקבוצות ייפגשו שלוש פעמים בתוך שבוע ימים. הדבר נראה כמו סדרת פלייאוף בכדורסל, אלא שבשונה ממנה, לא חייבת להיות הכרעה. לפחות כך קרה במשחק הראשון בין הקבוצות שנערך באצטדיון האמירויות, מגרשם של התותחנים. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1, במסגרת המשחק הראשון של שלב רבע גמר ליגת האלופות. חניכיו של ארסן ונגר היו הרבה יותר טובים, אבל האדומים הצליחו לסגור אותם. שער של דירק קויט, אחרי עבודת הכנה מצויינת של סטיבן ג'רארד עשתה את השיוויון, המיוחל מבחינת ליברפול.

המשחק האחרון בסדרה, שיתקיים באנפילד, בעצם יהיה הגומלין ויכריע מי מהשתיים תמשיך לשלב חצי הגמר של הצ'מפיונס, שם תפגוש את המנצחת בין צ'לסי של אברהם גרנט לפנרבחצ'ה, שניצחה במשחק הראשון בטורקיה 1:2. אבל עוד לפני המשחק האחרון, הקרב השני שוב ייקח חלק באמירויות, בניגוד לראשון ולשלישי, הוא ייערך במסגרת הליגה.

ארסנל עדיין במירוץ לאליפות אנגליה. אמנם היא איבדה גובה לאחרונה, אבל במחזור האחרון בליגה, עשתה ניצחון ענק בריבוק סטאדיום על בולטון. היא חזרה מפיגור 2:0, לניצחון בדקה ה-90, 2:3. היא מרוחקת שש נקודות מהמוליכה שלא עוצרת לרגע, מנצ'סטר יונייטד.

לתותחנים יהיה קשה מאוד להשיג את השדים האדומים, אבל ונגר ממשיך לומר פעם אחר פעם כי הוא ושחקניו לא מוותרים לרגע על האליפות רק כדי להתרכז בצ'מפיונס. ליברפול ניצחה במחזור האחרון את אברטון בדרבי והיא באה במצב רוח טוב, כאמור, אחרי תוצאת התיקו הטובה מבחינתה.

בסיבוב הראשון העונה נפרדו גם שתי הקבוצות בתיקו 1:1. ליברפול הוליכה, אבל שער של ססק פברגאס בדקה ה-80. הניצחון האחרון של ארסנל על האדומים בליגה היה במרץ 2006, 0:3. מאז, לא הצליחה לעשות כן. האם תשבור את הקרח בליגה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully