וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אני עדיין מאמן סכנין"

יצחק סלומון

3.4.2008 / 19:48

האיש המאושר בכדורגל הישראלי הודיע כי לא יוותר למכבי חיפה בקרב על אירופה. גנאים חושש מהתרופפות השורות: "הליגה לא הסתיימה"

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, התקבל היום (חמישי) בשמחה רבה בעקבות מינויו לתפקיד מאמן מכבי חיפה בעונה הבאה. לוי הודה לחניכיו בהתרגשות, אבל הבהיר לכולם: "אני עדיין מאמן סכנין. עד סיום העונה כל כולי נתון להצלחת הקבוצה. יש לנו מטרה, אנחנו צריכים לבוא ולתת את המקסימום, בואו נעמוד בה".

על האפשרות כי ג'ון קולמה יעבור עם אלישע לוי למכבי חיפה, אומר גורם בסכנין: "אלישע בחור טוב מדי כדי לירוק לבאר ממנה שתה. הוא האחרון שיפגע בסכנין. אם מאזן וקולמה יגיעו להסכם בנוגע לעזיבת השחקן, לוי ישמח לקבל את קולמה בחיפה. אבל הוא עצמו לא יזום צעד כזה".

קפטן סכנין, מאיר כהן, אשר קיבל את הצ'אנס הראשון שלו אצל אלישע לוי בהפועל בית שאן, מפרגן ואומר: "סוף סוף מעריכים אותו בקבוצה גדולה. הוא זוכה להערכה אחרי שהצליח עם קבוצות קטנות. אני מאמין שגם במכבי חיפה הוא יצליח, כי מדובר במאמן מעולה".

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, נעדר היום מהאימון, צפוי להגיע מחר (שישי) לאימון המסכם ולדבר עם השחקנים. גנאים חושש מהתרופפות השורות בעקבות חתימת המאמן בחיפה. "אני רוצה להבהיר להם שהליגה עדיין לא הסתיימה וכולם שחקני סכנין עד סיום העונה. והם כולם צריכים להיות מחויבים להצלחת המועדון", אמר גנאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully