וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת אביו של ביבראס נאתכו

קרן שמש

3.4.2008 / 21:53

הבשורה המרה על מותו של אכראם נאתכו כתוצאה מדום לב הפתיעה את אנשי הפועל ת"א. הושגה פשרה עם המשטרה לקראת בית"ר

הפועל ת"א קיבלה הערב (חמישי) בכאב את הבשורה על מותו בטרם עת של אביו של השחקן הצעיר ביברס נאתכו, אכראם נאתכו, שנפטר הערב מדום לב. מועדון הפועל ת"א, השחקנים, ההנהלה והצוות המקצועי מסרו את השתתפותם בצערו של ביברס על מות אביו.

בנושא מעט משמח יותר, יום לאחר ההגרלה שסידרה להפועל ת"א מפגש מול הסינדרלה בית"ר שמשון ת"א בחצי גמר גביע המדינה, התייצבו היום (חמישי) חניכיו של אלי גוטמן לאימון לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון. "אנחנו מרוצים מההגרלה, זה בדיוק מה שרצינו. ברור לנו שזה לא הולך להיות קל, אבל זה עדיף ממה שיכול היה להיות. בכל מקרה הראש שלנו במשחק ביום ראשון, אסור לנו לשכוח את זה, אנחנו מאמינים שאפשר לנצח". אמר אחד השחקנים.

טל חן שסובל מכאבים בגבו לא התאמן היום. ביברס נאתכו שסובל מכאבים בקרסול וברוך דגו שסובל מכאב מתמשך בברך ערכו אימוני ריצה בלבד, אך שניהם צפויים להיות כשרים למשחק בראשון. וואליד באדיר שסבל השבוע מכאבים בצלעות ערך אימון מלא.

רמי דואני שהציג יכולת טובה במשחק הגביע מול בני יהודה תורגל היום בהגנה פעם אחת לצידו של באדיר ופעם שנייה צוות לצידו של אלין טופוזאקוב. למרות שביעות רצון מצד הקבוצה נראה כי טופזאקוב ובאדיר יזכו לפתוח בהרכב מול בית"ר ירושלים.

אמש הושגה פשרה בין הנהלת הפועל ת"א ומשטרת ישראל, כזכור הפועל ת"א סירבה לקבל את דרישות האבטחה של המשטרה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ואיימה כי תקצה מינימום כרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים. לאחר פגישה הגיעו הצדדים להסכמות והוחלט להפחית את דרישות כמות השוטרים.

מכירת הפועל ת"א להראל קרובה לסיכום

המגעים למכירת הפועל תל אביב מתקדמים: השבוע נפגשו עורכי הדין מצד קבוצת הראל עם בעלי המניות של קבוצת הפועל תל אביב על מנת להגיע להסכמה ולאשר את מכירת הקבוצה למוני הראל.

מקורב להראל סיפר: "היו קשיים מצד כל הגורמים, אבל נראה שעכשיו הם מגיעים להבנה. כרגע הם במשא ומתן ונכון לעכשיו אין יותר מידי התנגדות. זה הולך לכיוון של מכירה, כולם שם עסוקים בפגישות, עורכי הדין עוברים בין כל בעלי המניות ולאט לאט כולם יהיו מרוצים. לא הייתה בעיה עם סמי סגול, בעלי המניות האחרים הערימו קשיים אבל עכשיו המצב נראה טוב יותר. נראה שבסוף החודש הקבוצה תעבור לידיו של הראל".

במידה והצדדים יגיעו לסיכום והמכירה תצא אל הפועל, יצטרף ככל הנראה אמנון ברזילי, שותפו העסקי של הראל, כמשקיע חיצוני. ברזילי אישר את הדברים: "כמו שכבר אמרתי בעבר, אני רוצה להיות חלק מהקבוצה. אני מאמין שיחד עם מוני נוכל לבנות ולשפר את הפועל תל אביב".

כזכור, על פי ההסכם בין הראל לסגול, יכול הראל לקנות את הקבוצה בסכום של חמישה מליון דולר. "הסכום שיושקע קשור לעתיד הקרוב של הקבוצה. אם הכל יסתדר והפועל תישאר בליגה, התכנון הוא לבנות קבוצה חזקה", אמר ברזילי.

עדכון ראשון: 3.4 12:22
עדכון אחרון: 3.4 21:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully