וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: "שמו של רוסו עלה כמועמד"

בהפועל ב"ש שוקלים לפנות לקשר הקרואטי. דובר המועדון: "יש לו הרבה יתרונות, זה תלוי במאמן הבא". חיפה התעניינה ברכישת קולמה

הפועל באר שבע מעוניינת להחתים את הקשר ג'ובאני רוסו לעונה הבאה. דובר המועדון, אייל חטב, אישר הבוקר כי שמו של הקשר הקרואטי עלה כאופציה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום ראשון, הקשר מועמד לחזור לעונת פרישה להפועל חיפה או לבאר שבע. רוסו הצטיין כששיחק בשני המועדונים, והוא נחשב לאחד השחקנים האהובים ביותר על הקהל של שתי הקבוצות.

חטב מסר בתגובה: "שמו של רוסו עלה במועדון בכל הרמות, אבל מועדון נבנה לא מצוות השחקנים אלא מעמדת מפתח, ולכן זה תלוי במאמן הבא. לג'ובאני יש הרבה יתרונות, והוא אהוב כאן מאוד. אם יתאפשר הדבר, בשיתוף המאמן הבא, הוא יחתום. יחד עם זאת, עדיין איננו מתכוונים לפנות לאף שחקן לפני תום העונה. יש לנו משימות חשובות העונה בליגה".

בלי קשר לעובדה שרוסו עשוי לעזוב, בחיפה בדקו בימים האחרונים אפשרות לרכוש את כרטיס השחקן של ג'ון קולמה. מקורבים לעסקה אישרו הבוקר כי לא מדובר בפניה רשמית, אלא בהתעניינות באמצעות סוכנים מחו"ל שמייצגים את השחקן. השחקן עצמו כבר הבהיר למקורביו כי הוא מוכן לעבור לחיפה. בחיפה מוכנים לשלם סכום לא מבוטל תמורתו. אחת הסיבות נעוצה במחיר הגבוה שדורשת ריבר פלייט עבור כרטיס השחקן של רנה לימה. חיפה מוכנה להעביר לסכנין שחקנים שלא יקלטו בשורותיה תמורת הקשר הקולומביאני.

קולמה מחזיק במחצית מכרטיס השחקן שלו. חמישים האחוזים הנותרים שייכים לבני סכנין, וקולמה חתום על חוזה בקבוצתו הנוכחית לשנתיים הבאות. לפני כשבועיים החרים השחקן את האימונים ורצה לעזוב. בסופו של דבר יושרו ההדורים, אך נראה שאם קולמה יתנגד לשחק בקבוצה בעונה הבאה הבעלים, מאזן גנאים, יסכים אך ורק למכור אותו. "חיפה רוצים, ויש להם בעיה. רק אני קובע ומשחרר", אמר הבוקר גנאים. בסכנין מתכוונים להקשות על חיפה ולדרוש מחיר גבוה תמורת השחקן, במועדון מדברים על כחצי מליון דולר.

קולמה מבוקש גם על ידי קבוצות אחרות, בניהן מכבי תל אביב ומכבי נתניה. המאמן החדש של חיפה, אלישע לוי, לא מתכוון בשלב זה לפנות לאף שחקן שמשחק בבני סכנין, בעיקר משום שמדובר בניגוד עניינים. לוי כבר הבהיר אתמול כי עד תום העונה הוא יתרכז במאבקיה של סכנין על הכרטיס לגביע אופ"א.

שחר: "לא יקרה כלום אם לא נגיע השנה לאירופה"

יממה אחרי ההודעה על מינויו של אלישע לוי למאמן הקבוצה, נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, דיבר ב'עושים ספורט' בגלי צה"ל על ההחלטה למנות את מאמן בני סכנין לתפקיד: "השם של אלישע עלה אצלנו לפני כחודשיים לראשונה, ועשינו מה שאנחנו רגילים לעשות, הכל בשקט.

"אני יודע שהיו ספקולציות. לדעתנו אלישע עושה עבודה טובה במקומות שהוא היה, אנחנו מאוד מעריכים לא רק את המאמן אלישע אלא גם את האדם אלישע. הכרזנו עליו עכשיו מאחר ושתי הקבוצות כבר לא מתמודדות האחת מול השנייה".

שחר נשאל גם על המטרות לעונה הבאה, והבהיר: "אצלנו סדרי העדיפויות השתנו, לא נורא אם לא נגיע לאירופה". שחר נשאל האם העובדה שסכנין ניצחה השנה פעמיים את חיפה חיזקו את מועמדותו, ואמר: "לא הייתה לזה השפעה, גם נתניה ניצחה אותנו השנה".

על נקודות החוזקה של אלישע, שהפכו אותו למועמד המוביל ובסופו של דבר לקבל את המינוי, אמר שחר: "מעבר לזה שאלישע עשה עבודה יפה בסכנין, הוא גם נעים הליכות. חשוב לנו שתהיה אווירה טובה בקבוצה. חוץ מזה, גם הכדורגל שלו מאוד אטרקטיבי, הוא לא פחד לשלב שחקנים צעירים".

על ההחלטה לוותר על ראובן עטר, אמר נשיא חיפה: "אני צריך לדבר על מי כן בחרתי ולא על מי לא בחרתי. אני לא צריך לתרץ לאף אחד ואני לא גורע מיכולותיו של ראובן עטר. בסופו של דבר מי שצריך להחליט זה אני. אין שום משקעי עבר עם עטר. זה שהוא חביב הקהל שלנו, היה ויהיה, זה לא אומר שאני צריך למנות אותו. יחד עם זאת, אני גם לא שולל שהוא יבוא לאמן פה בעתיד".

על התחרות התקציבית עם בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, אמר שחר: התקציבים לא מעניינים אותי, זוהי מדינה חופשית, ככה זה צריך להיות וכל אחד עושה את החשבונות שלו. אם אני אראה שהקבוצה שלנו נבנית ומתחזקת, ולצד זה נותנת לנו הרבה תקוות להמשך הדרך, אז אפשר להגיד שעשינו צעד יפה".

"יענקל'ה עשה בחירה נכונה"

החלוץ יניב קטן התייחס הבוקר, באימון מכבי חיפה, למינויו של אלישע לוי לתפקיד המאמן. "אם יענק'לה בחר אותו, אז הוא עשה בחירה נכונה", אמר קטן והוסיף: "אלישע עשה עבודה טובה בכדורגל שלנו ואני מקווה מאוד שהוא יצליח בחיפה. אף אחד לא הופתע מהמינוי שלו, אלישע מאמן ראוי והשחקנים שיישארו בעונה הבאה יעזרו לו להצליח. ההצלחה שלו היא ההצלחה שלנו".

קטן התייחס למפגש מול בני יהודה בשבת באומרו: "הם באים במומנטום טוב, אבל עם כל הכבוד להם אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. אחרי ההפסד האחרון מול סכנין צריך לתקן. כל אחד מאיתנו ייתן 200 אחוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully