וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו מרטינז ייעדר יותר מחודש

3.4.2008 / 10:59

הפציעה של המגיש של המטס חמורה מכפי שסברו בקבוצה, שבינתיים הסתדרה בלעדיו ב-0:13 על פלורידה. הפסד ראשון ליאנקיז

סיקור הבייסבול, כמדי יום חמישי, יהיה קצר ותמציתי היום, ולפני התוצאות - חדשות.

פדרו מרטינז, המגיש של ניו יורק מטס, ממשיך לסבול מחוסר מזל. פידי נטש את המשחק מול פלורידה אור ליום רביעי, וכעת מתברר שהפציעה שלו בירך תשבית אותו לארבעה עד שישה שבועות. "זה לא נראה טוב", אמר המאמן ווילי רנדולף על הפציעה, שנראתה קלה בתחילה. גם הקלוזר של סיאטל, ג'יי ג'יי פאץ, נכנס לרשימת הפצועים בשל פציעה בצלעות.

AL: בוסטון שוב ניצחה באוקלנד, 0:5 על האייז. דייויד אורטיז רשם הומר ראשון העונה. קנזס סיטי שוב גברה על דטרויט, 0:4. בולטימור רשמה ארבע ריצות באינינג השמיני כדי לחלוף על פני טמפה ביי 6:9. פאוסטו קרמונה הוביל את קליבלנד לניצחון על שיקגו וייט סוקס 2:7. אלכס רודריגז חבט להומר בכורה העונה, אבל איי ג'יי בארנט וטורונטו חלפו על פני ניו יורק יאנקיז 2:5. ג'ו סונדרס הגיש שמונה אינינגים חזקים, והאיינג'לס גברו במשחק הגשות מרשים על מינסוטה 0:1. מיגל באטיסטה עלה כקלוזר במקום ג'יי ג'יי פאץ, ושמר לסיאטל על ה-1:4 על טקסס.

NL: וושינגטון המשיכה לנצח, פילדלפיה שוב מפסידה - הפעם 0:1 לנשיונאלס. ריקי וויקס חבט להומר וסייע למילווקי לגבור על שיקגו קאבס 2:8. אטלנטה התפוצצה על פיטסבורג עם 2:10, סינסינטי רשמה שלוש ריצות על ברנדון ליון ואריזונה באינינג התשיעי וניצחה 5:6. קלוזר אחר שפישל הוא טרבור הופמן, שניפץ שמירה לסן דייגו, יוסטון רשמה ארבע ריצות באינינג התשיעי וניצחה 6:9. אוליבר פרז הוכיח שיש על מי לסמוך במטס גם בלי מרטינז, ושישה אינינגים טובים שלו הספיקו לניו יורק כדי לנתץ את פלורידה 0:13. טים לינסקאם וסן פרנסיסקו הנחילו הפסד ראשון לג'ו טורה והדודג'רס - 1:2, וריק אנקייל חבט להומר ראשון העונה ב-3:8 של סט. לואיס על קולורדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully