וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן שמעון יסיים את העונה בקרית שמונה"

יצחק סולומון

2.4.2008 / 18:56

יו"ר קרית שמונה איזי שריצקי לא מתרגש ממחאות הקהל אחרי ההפסד הביתי לבית"ר/שמשון. צ'ירסוואה נפצע בכתפו והובהל לבית חולים

"כל הכבוד להם. הם הגיעו לקריה ונלחמו, נתנו את הכל. אנחנו קיבלנו סטירת לחי מצלצלת. אף אחד לא חשב שזה יסתיים ככה", אמר הערב (רביעי) קפטן עירוני קריית שמונה, יניב לביא, בראיון לרדיו קול רגע בגליל, לאחר הדחת קבוצתו ממשחקי גביע המדינה. לביא הוסיף "אנחנו בהרגשה נוראית, שאי אפשר לתאר אותה במילים, אבל כמו שבכדורגל יש הצלחות, כך יש גם אכזבות. נעבור את הימים הקשים האלה, נמשיך הלאה. זה הכדורגל, אלה החיים".

לביא אומר כי היו"ר איזי שירצקי והמאמן רן בן שמעון לא אמרו מילה לשחקנים אחרי המשחק. "מה אפשר להגיד אחרי משחק כזה? היינו חייבים לנצח את המשחק. קיבלנו מכבה וצריך להמשיך הלאה. כרגע אני לא חושב על אירופה, אלא אך ורק על המשחק הבא. אני מקווה שנתעשת כמה שיותר מהר, ונחזור לעצמנו. זה הפסד שנזכור אותו עוד הרבה זמן, אבל כבר בשבת מחכה לנו משחק חשוב, אנחנו צריכים לבוא מוכנים ולעשות את המקסימום כדי להצליח".

לביא דוחה את הטענות כי הפסטיבל סביב רן בן שמעון, שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, פוגע בקבוצה. "גם אם יש השפעה יותר או פחות, זה לא משנה. זה מצב שנוצר, ואנחנו צריכים לדעת להתמודד איתו. זה לא משהו לא נורמלי, וזה לא צריך להיות תירוץ להפסדים".

המאמן רן בן שמעון: "באנו מוכנים, השחקנים לא זילזלו, הגענו לשמונה תשעה מצבים במשחק הזה, השחקנים יכלו להבקיע שלושה ארבעה גולים, הם יצאו למתפרצות ועקצו אותנו, זה הכדורגל".

בן שמעון הוסיף ואמר: "לא עשינו החלטות נכונות במשחק, הובלנו 0:1 ונראה היה שאנחנו מסתפקים בזה, ובמתפרצת אחת הם כבשו. הם שיחקו עם המון מוטיבציה, אמר פעם אדם חכם שכל אחד יכול להצליח לאורך יום או חודש, אבל לאורך זמן זה קשה".

על היציאה האומללה של השוער, שביט אלימלך, שהביאה לספיגת שער ההפסד, אמר בן שמעון: "גם שביט רצה לעלות לחצי גמר, כמו כל אחד אחר".

היו"ר איזי שירצקי אמר לאתר הקבוצה בתגובה למחאת האוהדים נגד המאמן רן בן שמעון בסיום המשחק: "אני מאד עצוב אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל. קורה שמפסידים משחקים, למרות שזה משחק חשוב ואין מה לעשות. רן יסיים את העונה בקרית שמונה, הוא רוצה להתקדם ואנחנו מפרגנים לו".

הזר גואל צ'ירסוואה נפצע בכתפו והובהל לטיפול בחדר המיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully