וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצינו את הפועל ת"א, אולי נפגוש אותם בגמר"

אייל בן יעקב

3.4.2008 / 8:35

יואב זיו התייחס להגרלת חצי גמר הגביע שזימנה לבית"ר ירושלים את נתניה, בית"ר שמשון מול הפועל ת"א, שטרית: "נקווה להמשיך להפתיע"

מערכת וואלה

צילום ועריכה: יועד כהן

הוויסקי גו גו, אחד ממועדוני הלילה האהובים על כדורגלני ליגת העל, אירח אמש (רביעי) שוב הכדורגל הישראלי לרגל הגרלת חצי גמר גביע המדינה. כנראה שההתאחדות לכדורגל מנסה להתנער מהתדמית הארכאית שלה מתקופת איצ'ה מנחם, אולי בגלל זה ההגרלה נעשתה בשעת לילה מאוחרת במועדון סליזי בנמל תל אביב. ההגרלה נעשתה בשיתוף עם האגודה לסוכרת נעורים, כשהכנסות הערב מוקדשות לאגודה.

התוצאות, בכל אופן, היו משביעות רצון. המשחק הראשון יפגיש בין האלופה בית"ר ירושלים למכבי נתניה, והמשחק השני יפגיש בין הפועל תל אביב לסינדרלה בית"ר/שמשון תל אביב. המשחקים ייערכו עוד שבועיים, ביום רביעי ה-16 באפריל, בהצגה כפולה באיצטדיון רמת גן.

"ידענו שבדרך לגביע נפגוש את בית"ר"

שוער מכבי נתניה, לירן שטראובר, אמר לאחר ההגרלה שזימנה לקבוצתו את האלופה האימתנית: "ההגרלה לא קלה, ידענו שבמטרה להגיע לגביע, נצטרך להיפגש עם בית"ר כך או אחרת ויצא שניפגש בחצי הגמר. בגביע כמו בגביע הכל יכול להיות וזה הוכח בפעם המי יודע כמה היום. ככל שהולך קשה יותר יותר מתוק, נגד חיפה היתה לנו גם הגרלה קשה ועברנו. בואו נחכה ונראה, קודם צריך לעבור את השבועיים הקרובים בליגה,ואז נתכונן לגביע שם הכל יכול לקרות. עם אלפים ואפילו יותר מעשרת אלפים אוהדי נתניה תהיה אוירה מחשמלת. העידוד שהיה בוינטר היה קדימון ואני מאמין שהכמות ברמת גן תהיה מעבר למה שהיה מול לייריה ואיתם הכל אפשרי".

בלם הקבוצה, לואיס מרין, אמר: "אנחנו הולכים לשחק נגד הקבוצה החזקה ביותר בארץ, נתמודד איתה, אני מאמין בקבוצה שלנו והמטרה שלנו כעת היא להגיע לגמר ואני מאמין שאפשר לעשות זאת. אם נעפיל לגמר נוכל לעשות משהו מאוד יפה העונה. בכל מקרה תהיה חגיגה לאוהדים, אוירה מדהימה ואנחנו צריכים גם להנות מהמשחק הזה. זה לא יהיה קל, אך תחילה נתרכז במשחקי הליגה ולאחר מכן במשחק מול בית"ר, במשחק אחד הכל יכול לקרות".

הקשר, אלמוג כהן: "הגרלה קשה, אבל אנחנו קבוצה של ווינרים ואני מאמין שנוכל לעשות את זה. אחרי תצוגת הקהל אמש, תמיכתם מאוד חשובה ויחד איתם אני מאמין שנוכל לעשות את זה ולהגיע לגמר".

אצל בית"ר לא התרגשו מהמפגש הצפוי עם סגנית האלופה. היו"ר אלי ארזי והמאמן יצחק שום אמרו: "הגרלה זו הגרלה ואין לנו שום בעיה או העדפה לגבי שום קבוצה כלשהי". מיכאל זנדברג אמר: "זו הגרלה קשה, אבל כדי לזכות בגביע צריך לעבור גם את נתניה. נגיע מרוכזים למשחק הזה וביחד עם הקהל והתמיכה שלו אני מקווה שנצליח להגיע לגמר. עשינו דרך יפה וקשה עד עכשיו ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף". יואב זיו הוסיף: "רצינו את הפועל ת"א, אולי נפגוש אותם בגמר. אנחנו עם הראש בנתניה, יהיה קשה מאוד".

אלי גוטמן והפועל תל אביב זכו במפגש עם הסינדרלה של בית"ר שמשון תל אביב, ובתום ההגרלה אמר גוטמן לאתר הרשמי של הקבוצה: "המעמד מחייב במועדון גדול כמו הפועל תל אביב, בית"ר שמשון ת"א כבר הוכיחה שצריך להתייחס למשחק בשיא הרצינות".

טל חן הצטרף לדבריו של מאמנו: "אנחנו חייבים להתייחס למשחק בכובד ראש, אסור להקל ראש, הם הדיחו את מכבי תל אביב והדיחו את קרית שמונה במשחק חוץ נדיר. אנחנו מכבדים אותם מאוד אך מחוייבים למועדון ולאוהדים שלנו, נבוא מוכנים למשחק"

ויינשטיין: "היי שלא נגמר"

בבוקר שאחרי הסנסציה התורנית שלהם ברבע הגמר מול קרית שמונה (1:2) נשמעו אנשי בית"ר שמשון תל אביב בעננים.

רונן ויינשטיין, המאמן השלישי של הקבוצה העונה, אמר הבוקר: "זו הרגשה של היי שלא נגמר. בבוקר שאחרי אפילו יותר כיף, כי אתה מתחיל לעכל את ההישג שהוא חסר תקדים. שוב הלכנו כנגד כל הסיכויים, והלב הגדול שלנו עשה את שלו. מי שמכיר אותי יודע שאני ווינר בנשמה. גם אתמול במחצית אמרתי לעיתונאים שאני מנצח את המשחק, ולראייה הכנסתי חלוץ בדקה ה-35. אני מאחל לעצמי שנגמור את הליגה כמה שיותר מהר, ונוכל להתרכז בגביע. קל זה לא יהיה, כי כפר קנא יבואו לגזור עלינו כותרות".

לגבי הגרלת חצי הגמר שקבעה שיריבתה הבאה של הקבוצה תהיה הפועל תל אביב, אמר ויינשטיין: "להוציא את בית"ר לא היה משנה לי את מי היינו מקבלים, אין הבדל בין הפועל תל אביב לנתניה. הפועל היא אימפריה במונחים ישראלים, ותהיה חוויה לשחק מול עשרות אלפי אוהדים ברמת גן".

עידו אקסברד, שכבש את שני השערים של בית"ר שמשון במשחק, סיפר כי הוא עתיד להתגייס ביום ראשון הקרוב, והצמד מהווה עבורו גם מתנת גיוס. "בקושי הצלחתי להירדם בלילה, ההרגשה נפלאה. לא יכול להיות יותר טוב מזה. אני משחק מגיל קטן, ותמיד חלמתי על הרגע הזה. לשחק באיצטדיון רמת גן זה כמו חלום, אני לא מאמין שזה קורה".

"הבית שלי הוא כולו אוהדים שרופים של הפועל תל אביב", גילה אקסברד. "ועד השנה גם אני הייתי אוהד שרוף. אחרי המשחק אני מקווה לבקש סליחה מהמשפחה".

עופר שטרית נשמע נרגש אף הוא: "אני מרגיש מצוין, מאושר מאוד. הפועל תל אביב זו קבוצה שאני אוהב ורציתי לפגוש מראש. מבחינה מקצועית זה קשה, נבוא ונעשה את המקסימום וננסה לעשות כל מה שאנחנו יכולים. בינתיים יש לנו משחק מאוד חשוב בליגה, שאנחנו רוצים מאוד לנצח ולהבטיח את ההישארות שלנו. בליגה קבוצות באות נגדנו ומסתגרות. אני מקווה שנוכל להביא את היכולת מהגביע גם לליגה".

לגבי חצי הגמר אמר שטרית: "יהיו בין 500 ל-1,000 איש שלנו בחצי הגמר, אבל בכל מקרה גם אוהדי בית"ר ונתניה צפויים לעמוד מאחורינו ולדחוף אותנו. עד עכשיו אנחנו באים בנחיתות בכל פעם ומפתיעים, נקווה להמשיך ולעשות את זה".

מנכ"ל הקבוצה, שי בללי, אמר: "הניצחון לא הפתיע אותי כי תמיד האמנתי. אני קורא לאוהדים הוותיקים של בית"ר ושמשון להגיע למשחק מאוחדים כאגרוף אחד, ולבוא לדחוף את הקבוצה, זה הזמן שצריך אותם. אנחנו נעמיד להם ציוד ואוטובוסים, ובתקווה נוכל לעזור גם בכרטיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully