וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "כפר סבא תמיד עושה לי כאבי לב"

אסף שקד

2.4.2008 / 21:33

"היו לי כמה דקות של חרדה", הודה יצחק שום אחרי ה-2:3 של בית"ר ירושלים על כפר סבא, "אבל העיקר שעלינו". אוחנה: "פספוס ענק"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

בן שושן: "היה קרב גדול"

זה הלך קשה, אבל נגמר יפה. בית"ר ירושלים העפילה היום (רביעי) לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 2:3 על הפועל כפר סבא, ושחקניה כרגע לא חוגגים, אלא בעיקר נושמים לרווחה.

"עשינו מה שציפינו, ועלינו לחצי גמר", אמר מאמן בית"ר יצחק שום, "כפר סבא תמיד עושה לי כאבי לב. היו לי כמה דקות של חרדה אבל כל הכבוד להם שחזרו למשחק. גם בהפסקה אמרתי לשחקנים שזה עוד לא נגמר, אבל קבוצה טובה יודעת גם ברגעים הפחות טובים שלה לנצח".

"עד השער שהם הבקיעו הם לא סיכנו את השער שלנו", אמר שום, והתייחס כבר לחצי הגמר, "כל הכבוד לבית"ר/שמשון, ואני אשמח תמיד להיפגש לדרבי בית"'רי. אנחנו קרובים לדאבל, אבל הדבר החשוב ביותר הוא לקחת אליפות, ואז נתפנה לגביע. פעם אחרונה שזכיתי בתואר זה היה בדאבל, אז אני רוצה לחזור על זה".

עמית בן שושן, שכבש צמד מצוין, שמח בסיום: "היה קרב גדול, אני שמח שניצחנו. הם הצליחו לתת לנו שני שערים, ואני לא יודע איך, הם לא הגיעו להזדמנויות.

"לא עלינו שאננים למחצית השניה. כפר סבא נתנו פייט מצויין והראו שהם גם יודעים לשחק כדורגל. עד שזה לא סגור והטבלה לא מראה שאנחנו לא אלופים, אנחנו לא אלופים".

אוחנה: "הראינו הרבה נחישות ואופי"

אלי אוחנה, לעומת זאת, הרגיש איך הסנסציה חומקת לו מתחת לידיים. "זה פיספוס ענק", אמר מאמן הפועל כפר סבא, "בחצי השעה הראשונה לא היינו במשחק, אבל במחצית השניה היינו יותר טובים מבית"ר. חזרנו ל-2:2 בטדי עם הרכב חסר, לא הרמנו ידיים ועם קצת ריכוז היינו עושים 2:3. בית"ר לא היו ביום גדול, ואנחנו היינו עם הרבה נחישות ואופי. חבל".

אוחנה יודע כי קבוצתו עדיין נאבקת בתחתית. "אומנם אין קשר בין הליגה לגביע", אמר אוחנה, "אבל לא רציתי שנגיע להארכה כי יש לנו משחק חשוב בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully