וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו, איציק לוזון, מנהל אירועים

2.4.2008 / 20:04

ביה"ד הרחיק את מנהל מכבי פ"ת ל-4 משחקים, אז איך הוא נראה במגרש? לוזון: "אני מנהל אירוע. מי שאמר שראה אותי דורך על הדשא, משקר"

מנהל מכבי פתח תקוה, איציק לוזון, הורחק היום בפעם השניה ברציפות לארבעה משחקים. את ההחלטה קיבל בית הדין של ההתאחדות, בדיון שנערך הערב. לוזון, שלא הורשה לדרוך על המגרש בארבעת המשחקים האחרונים, דווקא נראה עובד באצטדיון, צמוד למשטרה. מתברר כי בפתח תקוה הגדירו אותו כ"מנהל אירוע", ולוזון הורשה לעבוד בשטח שקרוב לכר הדשא. לוזון הסביר: "אני גם מנהל אירוע ולכן אני עובד צמוד למשטרה. מי שאמר לך שהוא ראה אותי דורך על הדשא, הוא שקרן".

לוזון הורחק גם הערב בטענה שהתפרץ על השופט משה בוחבוט במשחק מול מכבי נתניה, שהתקיים לפני פחות משבועיים. לוזון אמר לשופט: "מכרת אותנו. בושה". המועדון ישלם גם עשרת אלפים שקלים. אם יעבור עבירה דומה העונה, הוא יורחק לחודשיים מכל פעילות במועדון, מה שלא יאפשר לו להיות מוגדר גם כ"מנהל אירוע".

הקשר פליקס אובוקה צפוי להגיע עד סוף השבוע לישראל, והוא יועמד לדין משמעתי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט במוצאי שבת לפני שבועיים, השחקן טס לניגריה לאחר שהתעמת עם המאמן גיא לוזון. בקבוצה נוטים לסיים עימו את ההתקשרות, אבל קודם ידרשו הסברים לגבי העובדה שאיחר לחזור. בפעם הקודמת שאובוקה טס לניגריה הוא איחר לחזור מחופשת מולדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully