וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה טובה ליאנקיז

2.4.2008 / 13:19

ניו יורק ניצחה את טורונטו 2:3, במשחק הראשון בעונה האחרונה של יאנקיז סטדיום. ניצחונות לבוסטון ולאיינג'לס, המטס הפסידו, פדרו נפצע

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 2:3

העונה האחרונה ביאנקיז סטדיום המיתולוגי נפתחה הלילה (בין שלישי לרביעי), עם ג'ו ג'ירארדי בעמדת המנג'ר של היאנקיז ועם צ'ין מינג וונג על הגבעה. וונג הגיש שבעה אינינגים וקטל שני חובטים, כדי לזכות בניצחון הראשון שלו ושל קבוצתו העונה, במשחק שנדחה מיום הפתיחה עקב גשם. מריאנו ריברה סיפק את השמירה ומלקי קבררה את ההומר היחיד במשחק. שבעה ושלושה לרוי האלאדיי המפסיד.


מינסוטה - לוס אנג'לס איינג'לס 9:1

אחרי שדוכאו ביום הפתיחה, המחבטים של המלאכים נראו היטב, ובמיוחד אלה של ולאדימיר גררו וגארט אנדרסון, שסיימו עם שלוש חבטות כל אחד ועם חמש הכנסות רצים (גררו 3, אנדרסון 2). ג'ון גארלנד הגיש שמונה אינינגים (בלי לרשום טיגון) וזכה בניצחון, בוף בונסר רשם את ההפסד. מייק נאפולי וקייסי קוצ'מן עם הומרים לאיינג'לס.


אוקלנד - בוסטון 2:1

דייסקי מאטסוזקה וג'ו בלנטון שיחזרו את יום הפתיחה בטוקיו, והפעם נתנו דואל מגישים נאה. דאבל של ג'ייסון וריטק באינינג השישי הכניס את קווין יוקיליס הביתה, וג'ונתן פפלבון שמר על הניצחון של מאטסוזקה, שהגיש היטב 6.2 אינינגים. שישה אינינגים לבלנטון, הומר יחיד במשחק וראשון העונה לג'ק קאסט מאוקלנד.


סיאטל - טקסס 5:4

ג'יי ג'יי פאץ היה אחד הקלוזרים האמינים בעונה שעברה, אבל את 2008 הוא פתח ברגל שמאל. זריקה של פאץ פגשה את המחבט של ג'וש המילטון, שחבט להומר בן שתי ריצות לצד ימין והעלה את הריינג'רס ליתרון 4:5, עליו שמר סי ג'יי ווילסון. כל זה הגיע לאחר שהמארינרס הפכו פיגור 3:1 ליתרון 3:4 באינינג השמיני.

המטס חוזרים לקרקע

פלורידה - ניו יורק מטס 4:5

הסיפור של המטס במשחק הזה הוא לא רק ההפסד, אלא הנטישה של פדרו מרטינז את הגבעה בגלל פציעה בשריר הירך. מרטינז הגיש 57 פעמים בלבד, בטרם ירד באינינג הרביעי. במשחק עצמו חבט רוברט אנדינו להומר מנצח מידי מאט וייס באינינג העשירי, והעניק ניצחון לג'סטין מילר. דני אוגלה ולואיס גונזאלס עם הומרים משלהם לפלורידה, שלוש חבטות לתופס של המטס בריאן שניידר.


סט. לואיס - קולורדו 2:1

אחרי שמשחק הפתיחה הופסק ביתרון הקרדינלס, הלך גם המומנטום. שתי ריצות באינינג השמיני הפכו פיגור של פיינליסטית הוורלד סירייס לניצחון, כשטיילר בוכהולץ זוכה בניצחון וריאן פרנקלין שובר שמירה וגם רושם את ההפסד. שלוש חבטות לטרוי טולוויצקי המצוין מקולורדו.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 2:3

דלווין יאנג חבט באינינג התשיעי לסינגל שהכניס את רפאל פורקאל הביתה, והעניק לג'ו טורה ניצחון שני עם הדודג'רס. טקאשי סאיטו זכה בניצחון, קייצ'י יאבו רשם את ההפסד.


סן דייגו - יוסטון 1:2

הפאדרס ממשיכים לרמוז על ההגשה האימתנית הצפויה מהם העונה, עם 5.2 אינינגים סולידיים של כריס יאנג, משחק טוב של הבולפן ושמירה נקיה של טרבור הופמן. הומר בן שתי ריצות של סקוט היירסטון עשה את ההבדל במשחק, ברנדון באקי רשם את ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully