וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת נתניה: "איתי שכטר אינו עומד למכירה"

מלחמת המיליונרים. ארקדי גאידמק מעוניין לרכוש את איתי שכטר מדניאל יאמר, בנתניה מסרבים. הוארך מעצרו של אוהד הקבוצה

הנהלת בית"ר ירושלים פנתה למכבי נתניה וביקשה לרכוש את החלוץ איתי שכטר . נתניה השיבה בשלילה ואמרה ששכטר אינו למכירה. "אין בכוונת מכבי נתניה למכור אף אחד מהשחקנים שבסגל",הודיעה הקבוצה באתרה הרישמי. " אנחנו נחזק את הקבוצה לקראת העונה הבאה וזאת על מנת לצמצם את הפער מבית"ר ירושלים".

לשכטר נותרו חמישה חודשים עד לסיום שירותו הצבאי. בנתניה מאמינים כי במידה והשחקן יצטיין גם בעונה הבאה, הדבר לא יעלם מעינהם של קבוצות בחו"ל אשר כבר הביעו עניין ברכישתו והתחרטו עקב שירותו הצבאי. כרטיסו של החלוץ נרכש ע"י מכבי נתניה בעונה שעברה. לשחקן אין סעיפי יציאה לחו"ל והוא חתום בקבוצה עד לשנת 2010.


שכטר עצמו אמר בתגובה : "אומנם אין לי סעיף יציאה לחו"ל אבל אני מאמין כי אם תבוא הצעה מחו"ל, דניאל, שאוהב אותי, לא יעמוד בדרכי".

למרות 90 הדקות ששיחקה הקבוצה בשבת, ו120 הדקות אתמול חזרה מכבי נתניה להתאמן . היום (רביעי) יתחילו בקבוצה את ההכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי תל אביב. לבד מאבי סטרול המורחק שאת מקומו ימלא גולן חרמון, צפויים להעדר גם המגן דדי בן דיין וקיויו הפצועים. לאחר הערכת מצב שתיתבצע ע"י הצוות המקצועי בנתניה יוחלט כיצד להתמודד עם הפצועים.

במידה ודדי בן דיין אינו יוכל לשחק בשבת הקרובה הוא יפסיק את אימוניו באופן מוחלט. זאת בשל העובדה כי בשבת הבאה במשחק מול הפועל תל אביב הוא אינו יוכל לשחק בכל מקרה בעקבות צהובים. במידה ויהיה בכך צורך, יחליף טל מעבי את המגן השמאלי.

הוארך מעצרו של אוהד מכבי נתניה (נתיב נחמני, מערכת וואלה!)

מעצרו של גדעון גמליאל, צעיר מנתניה, הוארך היום (רביעי) ביומיים נוספים. גמליאל חשוד בתקיפה וגרימת חבלה חמורה לשוטר במשחקה של מכבי נתניה, אתמול מול הכח עמידר רמת גן באצטדיון וינטר.

גמליאל אמר היום: "עמדתי וראיתי את המשחק, התחילה מהומה והיו דחיפות. אני נדחפתי ונתקלתי בשוטר והוא אמר לי 'מה אתה דוחף'. אז הוציאו אותי בכוח החוצה וחבטו בי בכל הגוף. אני באתי לראות משחק ולא בשביל להסתבך".

בעברו של גמליאל, בנו של שוטר, כבר מופיעה הרשעה אחת בעקבות התפרעות במגרש הורשע והטוענת המשטרתית, כרמלה טריקי, הגישה לשופט הצהרת תובע, כלומר הודיעה שהמשטרה תגיש כתב אישום בגין תקיפת שוטר.

על פי טענת המשטרה, גמליאל היה הגורם להתפרצות המהומות בוינטר אתמול ביחד עם רמי גרידיש, שנעצר אף הוא. גרידיש נחשד בכך שקילל שוטרים, איים עליהם וקרע לאחד מהם את החולצה והוא מואשם בהפרת הסדר הציבורי. היום הוא הובא בפני שופט, קיבל עונש של הרחקה לחצי שנה מהמגרשים והוא ידרש להתייצב בתחנה המשטרה בנתניה לפני כל משחק. גרידיש שוחרר לביתו בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully