וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל תל אביב: "נקצה רק 1,500 כרטיסים לאוהדי בית"ר"

קרן שמש

2.4.2008 / 12:41

הניצחון על בני יהודה לא מרגיע את הנהלת האדומים, שממשיכה להיאבק בדרישות האבטחה לקראת המשחק מול הקבוצה מהבירה

הפועל תל אביב התעוררה הבוקר לניצחון מתוק על בני יהודה שהעלה אותם היישר אל חצי גמר גביע המדינה. בהפועל הביעו שביעות רצון מצורת המשחק של הקבוצה אמש ומקווים כי יפגינו יכולת זהה במשחק ביום ראשון מול בית"ר.

"אתמול בהחלט היה כיף. לנצח זה תמיד כיף, במיוחד שזה בגביע. אבל אנחנו חושבים קדימה. יש לנו משחק קשה בראשון ואסור לנו לרגע לשכוח מה המצב שלנו", אמר שחקן בקבוצה. שחקני הקבוצה זכו היום לחופש ומחר יחזרו להכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון.

לאחר ישיבת הנהלה לילית החליטה הנהלת הפועל תל אביב להמשיך את ההתנגדות לדרישות האבטחה של המשטרה לקראת המשחק ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. הנהלת הקבוצה שלחה היום (רביעי) מכתב להתאחדות לכדורגל בו היא דורשת ממנה לפעול ולהפחית את דרישות המשטרה. זו דורשת 364 שוטרים שלצידם 232 סדרנים, 500 מחסומים ושמונה תאי בידוק. עלות האבטחה מוערכת בכ-400 אלף שקלים. לשם ההשוואה בדרבי האחרון אותו אירחה הקבוצה הוצבו 297 שוטרים בלבד.

"אלו דרישות מוגזמות ואנחנו לא נסכים לזה. אם המשטרה חושבת שיש צורך בכמות כזו של שוטרים אז שתממן זאת בעצמה. לא יתכן שיעשו מסע יחסי ציבור על הגב שלנו", אמר גורם במועדון. במידה והמשטרה לא תסכים לשנות את דרישותיה יוקצו רק 1,500 כרטיסים לאוהדי בית"ר. הכמות המינימלית אותה מחויבים האדומים לתת לאוהדים הירושלמים.

נציגי הפועל יגיעו לאירוע ההתרמה של ההתאחדות לכדורגל עבור חולי סוכרת נעורים. במהלך האירוע תיערך הגרלת משחקי חצי גמר גביע המדינה במועדון התל אביבי ויסקי א-גוגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully