וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו הלחץ עובר אליהם"

2.4.2008 / 8:18

מכבי תל אביב המריאה הבוקר לברצלונה, שם היא תנסה להבטיח כבר מחר את עלייתה לפיינל פור. הלפרין: "סביר להניח שזה יהיה מאוד קשה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) לברצלונה, שם תקיים מחר את משחקה השני בסדרת ההצלבה ברבע גמר היורוליג, מול הקבוצה המקומית (21:45, שידור ישיר בערוץ 10).

מכבי תל אביב נראתה טוב יותר בניצחון 75:81 בהיכל נוקיה, אולי פחות רע - תלוי איך מסתכלים על זה. מה שבטוח, שני משחקים ב-48 שעות בתוספת טיסה לברצלונה לא יכולים להיות חלק ממשימה קלה. הצהובים הגיעו לנתב"ג מנומנמים משהו, אבל צביקה שרף מתכוון לראות אותם מפוקסים לגמרי, באימון המסכם שיתקיים הערב.

שרף אמר הבוקר בשדה התעופה: "מעכשיו צריך להסתכל על המשחק הבא ולא על מה שהיה. מה שהיה נגמר, וצריך לראות איך עושים את הטוב ביותר כדי להיות מחר בעמדת. אנחנו נמצאים במצב טוב להוציא שחקן או שניים שמושכים עייפות. נראה היום אחרי ההתאוששות מהטיסה מה מצבם של השחקנים, ונעשה את מה שצריך לעשות באימון הערב. אנחנו לא מזלזלים בברצלונה, ראינו מה הרמה שלהם בבית מול צסק"א. עבדנו קשה, ועכשיו הלחץ עובר אליהם".

יותם הלפרין: "לא ישנתי אפילו דקה בלילה, אבל העייפות עוברת. עוד לא ראיתי את המשחק, אני יודע שעשינו כמה דברים שצריכים לשפר אם רוצים לנצח בברצלונה. ההתקפה לא זרמה מספיק טוב, גם ההגנה, אבל אבל אני מאמין שזה ישתפר. המטרה היא לחזור ב-0:2, אבל סביר להניח שזה יהיה מאוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully