וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "אנחנו קבוצה טובה יותר"

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה לאחר הניצחון 75:81 על ברצלונה במשחק הראשון של שלב ההצלבה. וויצ'יץ': "יהיה קשה עם הקהל שלהם"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

הרבה לחץ ירד הערב (שלישי) מהגב של שחקני מכבי תל אביב לאחר הניצחון 75:81 על ברצלונה, שהעלה את הצהובים-כחולים ליתרון 0:1 בסדרת רבע גמר היורוליג. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ומכבי הבטיחה את הניצחון רק בדקות הסיום, אולם בסופו של דבר היא רחוקה כעת רק 40 דקות מכרטיס לפיינל פור במדריד.

"יהיה קשה עם הקהל שלהם"

צביקה שרף נשמע מרוצה יחסית לאחר המשחק, אך גם הוא יודע שהמשימה טרם הושלמה. "אנחנו יכולים להיות שמחים. ברור שהופעל עלינו לחץ כקבוצה הביתית, וברור שחלק מהדברים שרצינו לעשות לא הצלחנו, אבל הצלחנו להוציא את לאקוביץ', ואסקז ומרקאנטו מהמשחק", אמר המאמן. "אני חושב שאנחנו קבוצה יותר טובה, ושיחקנו עד הרבע הרביעי בסדר. אילייסובה גרם לברצלונה להישאר במשחק. יש לנו בעיה בירידה להגנה, וננסה לתקן את זה. אנחנו מובילים 0:1 ומחר במטוס נשב ונראה מה צריך לעשות לקראת המשחק בברצלונה כדי לנצח שם".

כשנשאל לגבי וויל ביינום, שנראה מותש ולא בפוקוס בחלק משלבי המשחק, השיב שרף כי "וויל קצת עייף ונמתחו לו השרירים. אני לא בטוח שהוא יוכל להחזיק מעמד שלושים או ארבעים דקות במשחק ביום חמישי, אבל נקווה שהוא ינוח עד אז".

ניקולה וויצ'יץ', שהציג יכולת מצוינת בעיקר במחצית הראשונה, אמר כי "שיחקנו טוב נגדם. ניצלנו את החולשות שלהם בעזרת המהירות שלנו". באשר למשחק ביום חמישי בברצלונה, הוסיף הקרואטי כי "זה יהיה קשה עם הקהל הספרדי, ויהיה יותר לחץ כי זה עשוי להיות המשחק האחרון שלהם".

יותם הלפרין, שקלע 11 נקודות ומסר 5 אסיסטים, טען כי: "ההתקפה שלי לא עבדה היום, אבל אנחנו ביתרון 0:1 וזה מה שחשוב. אחת התוכניות הייתה להוציא את יאקה לאקוביץ' מהמשחק. ידענו שהם הולכים להאט את הקצב ושהם יהיו אגרסיביים בהגנה. עכשיו הלחץ עליהם. המשחק הבא מתחיל ב-0:0. המטרה היא לחזור ארצה עם כרטיס לפיינל פור".

"אנחנו יותר טובים מהם", סיכם עומרי כספי. "אין סיבה שנוריד את הרגל מהדוושה. אנחנו צריכים לשחק בחוץ עם אותו ביטחון ולנצח. יהיה משחק מאוד קשה עם הקהל שלהם, אבל הוכחנו מספיק פעמים השנה שאנחנו יכולים לנצח משחקים גדולים גם בחוץ".

מאמן ברצלונה, חאבייר פסקוואל, לא נראה מאוכזב יתר על המידה בסיום המשחק, והשתעשע עם העיתונאים. "אני רוצה לברך את מכבי על הניצחון, ואת האוהדים שלהם שהיו מצויינים. לא עצרנו אותם כמו שרצינו, ובמחצית השניה נתנו להם לברוח", אמר. "לפעמים אנחנו משחקים טוב ולפעמים פחות, אבל אנחנו תמיד משחקים כקבוצה. ננסה לנצח ביום חמישי ולשנות את המומנטום של הסדרה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully