וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אכבד אנשים גם אם הם לא מכבדים אותי"

אריק רחמיאן

1.4.2008 / 23:49

ראובן עטר, מאמן מכבי נתניה, שלח מסר לדניאל יאמר לאחר העפלת הקבוצה לחצי הגמר. שחקן בקבוצה: "יאמר עושה ספינים על גבנו"

מכבי נתניה עשתה היסטוריה קטנה הערב, כששברה בצורת של למעלה מ-13 שנים בהן לא הצליחה להעפיל לחצי הגמר. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה ב-1994/95, כשנתניה שיחקה מול הפועל חיפה. מי ששיחק אז בחיפה היה לא אחר מהמאמן ראובן עטר, שסירב להתחלף במחצית השניה ובהארכה כבש את שער הניצחון.

"אם זה לא הולך בדרך הקשה, זה לא הולך בכלל בגביע". כך היטיב שוער הקבוצה, לירן שטראובר, לסכם את משחק הניצחון של קבוצתו ברבע גמר גביע המדינה על הכח עמידר רמת גן - 0:3 בבעיטות 11 מטר לאחר 120 דקות.

בנתניה נשמו לרווחה. הקבוצה ניצחה בבעיטות 11 מטר את הפועל אום אל פאחם ואת הכח עמידר, כשהניצחון היחיד שלה עד כה ב-90 דקות היה דווקא על קבוצה מליגת העל, 0:1 על מכבי חיפה בשמינית הגמר. "שיחקנו נגד קבוצה טובה, שחזרה משום מקום", אמר שטראובר, שהדף שתי בעיטות עונשין. "אני לא אקח לעצמי קרדיט, בשביל זה הביאו אותי לפה, לדברים האלה. זו הצלחה של כל הקבוצה. אני אמשיך לעשות את עבודתי במגרש, הזמן יעשה את שלו", על פרשיית הפרסומת והסכסוך עם חברת הביטוח המאמצת של הקבוצה אמר שטראובר: "אני שמתי את הדברים מאחורי. הבטחתי להם לפני הפנדלים שאעשה הכל כדי להגיע לחצי גמר הגביע, קדימה לרמת גן. גביע, ככל שהוא יותר קשה, הוא יותר מתוק".

איתי שכטר, חלוץ הקבוצה, פירגן לשוער, ושלח מסר להנהלת מכבי נתניה: "לירן שטראובר ענק, ומצדי לא לבעוט פנדלים ושנעלה ככה. מגיע לראובן את כל הטוב שבעולם על כל מה שהוא עושה איתנו בעונה הנפלאה הזו. אין לי בכלל ספק שכל ההישגים שלנו הם בזכותו. אני לא רוצה להיכנס לשאלה אם הוא צריך להמשיך, וגם לא מתפקידי להביע את דעתי, אבל אני כן יכול להגיד שראובן עושה עבודה נפלאה, ומכבי נתניה לא הייתה נמצאת היכן שהיא היום לולא עטר ודניאל יאמר".

ומה היה לעטר עצמו להגיד? "זה היה משחק גביע טיפוסי. להכח היו שחקנים עם ניסיון מליגת העל ושחקנים זרים טובים, וידענו שיהיה קשה נגדם. לגבי המצב עם יאמר אמר עטר: "גם אם ארגיש פה איזו הרגשה לא טובה מבחינת חוסר הערכה או זלזול, אני תמיד אכבד את האנשים שאני עובד איתם, גם אם הם לא מכבדים אותי. אני תמיד אתן למועדון שאני נמצא בו את המקסימום, וחייב להיות מרוכז בהצלחה של הקבוצה".

אבי סטרול, שהורחק בדקה ה-90, אמר: "כל השחקנים באמת שמחים קודם כל בשביל ראובן, מגיע לו להיות שותף להיסטוריה שעושה הקבוצה בשנתיים האחרונות. אני אישית חושב שמגיע לו להיות שמח אחרי התקופה הלא נעימה והלא קלה שהוא עובר". על ההרחקה שלו אמר סטרול: "אני כל כך מבואס. לספוג צהוב שני בדקה ה-90, ועוד אחד לא מוצדק, זה משגע. כל כך רציתי לשחק נגד מכבי תל אביב, ועכשיו אצטרך לאכול את הלב".

"מאמן במיליון דולר, ואין מגרש אימונים"

הבעלים דניאל יאמר סופג הערב ביקורת חסרת תקדים, ודווקא משחקנים שלפחות עם חלקם הוא מרבה להסתחבק: "דניאל עושה צחוק מעצמו. הבן אדם הולך להביא מאמן כושל במיליון דולר, ולקבוצה אין מגרש אימונים. מה הוא יראה לגרמני, את המגרש בקופסה או את הנסיעות לקיסריה? במקום שיודיע עוד הערב לראובן שהוא ממשיך ושיתחיל להכין את הקבוצה לקראת אירופה והעונה הבאה, הוא מחפש לעשות ספינים על הגב של הקבוצה. מה, הוא לא מבין שזה פוגע בקבוצה שלו?

החלוץ פרנסיס קיויו סופג ביקורת קשה לא פחות מיאמר, בשל היכולת והתרומה הדלה שלו לקבוצה."שמענו שדני נוסע לביקור בגרמניה, שיקח את קיויו איתו", אומר שחקן בקבוצה. עדיין לא ברור האם יאמר יפגוש כבר מחר את עטר לשיחת עבודה, כדי לעדכן אותו באשר לתוכניותו בעונה הבאה. על פי הידוע, יאמר צפוי לצאת לנסיעת עסקים לגרמניה בימים הקרובים, ועל פי אחת ההערכות צפוי לפגוש שם את המאמן המיועד, לותר מתיאוס, להמשך הדיאלוג באשר לאפשרות שיוחתם בקבוצה כמנג'ר.

עדכון אחרון: 1.4.08, 23:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully