וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בית"ר/שמשון: אלימלך לא פוחד מסינדרלה

יצחק סולומון ואייל בן יעקב

31.3.2008 / 15:19

עם 3 זכיות בגביע, שוער קרית שמונה מקווה לעשות היסטוריה: "אפשר לעלות לחצי הגמר". מסע הקסם של הקבוצה מהארצית מגיע לצפון

בקרית שמונה הכל ערוך ומוכן לקראת הופעה היסטורית בשלב רבע גמר גביע המדינה, מול בית"ר שמשון תל אביב (רביעי, 19:00), כאשר הקבוצה הצפונית מועמדת לעלות, לראשונה בתולדות המועדון, לשלב חצי הגמר. זקני הקבוצה נזכרים שפעמיים הופיעה הקבוצה בשלב שמינית הגמר, ובפעמיים הללו היא הובסה מול מכבי תל אביב 6:0 ו-4:0.

המאמן רן בן שמעון קיים אתמול (שלישי) אימון מסכם לקראת המשחק, וליתר ביטחון תרגל בעיטות מהנקודה הלבנה. לאחר האימון יצאו שחקני הקבוצה לארוחת גיבוש ביסוד המעלה. מהסגל יחסרו המוצהבים, ירו בלו ופיטר אופוריקאווה. לרשותו של המאמן, רן בן שמעון, יעמדו הקשר בני בן זקן, שחוזר לאחר פציעה ארוכה, וחלוץ קבוצת הנוער, תומר סוויסה, שערך בשבת הופעת בכורה מול מכבי פתח תקווה.

השוער שביט אלימלך, שזכה בעבר בשלושה גביעי מדינה, אמר לאתר הקבוצה: "אפשר לעשות היסטוריה ולעלות לחצי הגמר". הקשר גיא צרפתי, שזכה פעם אחת בגביע עם מכבי תל אביב והפסיד פעם נוספת בגמר, אמר: "אני מקווה מאד שנעפיל שלב ונגיע לחצי הגמר. מבחינתנו, השחקנים, זו תהיה מתנה יפה לעיר ולמועדון להשתתף ביום המיוחד הזה שנקרא חצי גמר הגביע באצטדיון רמת-גן. אני חוויתי את זה כשחקן ויש כאלו בקבוצה שעדיין לא חוו את זה. אני יכול להגיד שזה אחד הימים הכי כיפים שיש בכדורגל".

צרפתי העביר מסר לאוהדים לקראת המשחק החשוב: "אני מקווה שיבואו הרבה אוהדים לדחוף אותנו כדי שנוכל לעשות את זה ולעבור שלב". החלוץ יובל אבידור, מלך שערי הקבוצה, שהודח עם קבוצתו הפועל חיפה בעונה שעברה בשלב רבע הגמר, אמר: "אסור להקל ראש ביריבה. צריך לשחק את המשחק שלנו ולבוא לנצח את המשחק. בשנה שעברה הייתי במעמד רבע הגמר, ואני מקווה שהשנה אני אעלה לחצי גמר".

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, עבאס סואן, גואל צ'ירסוואה, גיא צרפתי, וויאם עמאשה, יובל אבידור.

"אם לא היינו מאמינים לא היינו מגיעים למשחק"

בית"ר/שמשון תל אביב, הסינדרלה של הגביע, חולמת על הופעה בחצי הגמר, אך הפעם היא תיאלץ להסתדר ללא האס שלה בשני השלבים שכבר עברה: המגרש הביתי. בנוסף, היא משחקת נגד קבוצת צמרת מליגת העל שחזקה בעיקר בביתה, הפועל קרית שמונה, וחושקת בהעפלה היסטורית לחצי הגמר.

הדאגה המרכזית של אנשי בית"ר/שמשון לאחרונה היא מאבקי התחתית בליגה הארצית, שם הם רחוקים כ-4 נקודות בלבד מהקו האדום. הקבוצה כבר עברה שלושה מאמנים העונה לאחר שרפי כהן, מי שהחליף את המאמן יפתח הלוי שפוטר, התפטר בעצמו כעבור שני משחקים בלבד, מסיבות אישיות בהגדרתו.

"אם לא היינו מאמינים לא היינו מגיעים למשחק, בכדורגל צריך אמונה. אנחנו בהחלט מודעים לקושי של המשחק הזה, מדובר בקבוצה ביתית מובהקת", אומר רונן ויינשטיין, מאמן הקבוצה כיום. "אנחנו לא באים כאילו אין לנו מה להפסיד במשחק הזה. אנחנו יכולים לקבל עוד תהילה, עוד פרסום ועוד אהדה. מדובר הרי בחלום שכמעט ולא קורה בליגה הזו".

מי שדווקא חולק על מאמנו הוא עופר שטרית, החלוץ הוותיק וכוכב המשחק מול הפועל פתח תקוה. "קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שיש, חוץ מבית"ר ירושלים. משחק קשה מאוד, אבל אין לנו מה להפסיד. הגענו עד לפה וכבר קיבלנו הרבה פרסום וסיפור סינדרלה. אין מה לעשות אנחנו קבוצה נחותה, אבל ננסה לעשות הכל כדי לנצח".

בהתייחסו למצבה הקשה של הקבוצה בליגה ולכך שהיא מתקשה להציג במשחקי הליגה את היכולת מהגביע, אמר ויינשטיין: "בגביע יש דברים שקוסמים יותר, ושחקנים מביאים יותר מעצמם. המצב שלנו נובע מכך שיש לנו נפילת מתח גדולה מאוד במשחקי הליגה". הקבוצה יצאה למלון בצפון לפני המשחק. שמואל שניצר, נשיא הקבוצה, מימן לאוהדים שני אוטובוסים שיגיעו לצפון, וכל אוהד שיגיע יקבל כרטיס למשחק חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully