וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - כפר סבא: משחק חסר

לקראת המשחק (19:00, 5+ לייב), שתי הקבוצות יסבלו מסגלים חסרים. כפר סבא השלימה את רכישתו של יעוזה אבו בקרי

הפועל כפר סבא השלימה שלשום (שני) את רכישת השחקן הגנאי יעוזה אבובקרי. לאחר שהשלימה את הרכישה, והעבירה בסך הכל 120 אלף דולר לקבוצת קינג פייסל הגנאית, חוזהו של השחקן תקף לארבע השנים הבאות. סוכנו של השחקן, דדה חדד: "כפר סבא אכן השלימה את הרכישה. אבובקרי שחקן הקבוצה בארבע השנים הקרובות".

המאמן אלי אוחנה יצטרך להסתדר ללא מספר שחקנים מרכזיים בקבוצה. המגן לירודיאו גונזלבאש, הקשר בן לוז והבלם לירון זרקו פצועים ואוחנה תירגל את אורי אוזן כבלם לצדו של דגלאס דה סילבה. נראה כי בעמדת המגן השמאלי ימשיך לתפקד קובי מויאל, שגילה יכולת סבירה במשחק בנתניה. גיזרמו ישראלביץ' שלא התאמן אתמול צפוי לפתוח בהרכב. אתמול קיים הקשר אימון חלקי. הקשר אביחי ידין, שאתמול לא היה ברור האם ישוחרר למשחק משום שהוא בטירונות, יעזוב מחר את הבסיס ויגיע למשחק. "תבואו נחושים ונוכל להפתיע. החלום הוא להניף את הגביע", אמר אוחנה לשחקניו באימון.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, אורי אוזן, קובי מויאל; יעוזה אבובקרי, אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', מאור מליקסון, אבי קנפו; סמואל יבואה.

בית"ר: בלי טל, אלברז ובן יוסף

בית"ר ירושלים ערכה אתמול(שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול כפר סבא. לרשותו של יצחק שום יעמוד סגל חסר, ללא עידן טל המוצהב, כריסטיאן אלברז הפצוע ותומר בן יוסף החולה, שנעדר מהאימונים האחרונים. מיכאל זנדברג וגל אלברמן ערכו אימון קל ועברו סדרת טיפולים עקב פציעות קלות מהן הם סובלים, אבל השניים צפויים לפתוח בהרכב.

עמית בן שושן, שפתח על הספסל ביום ראשון מול מכבי תל אביב, יחזור להרכב על חשבון טל המוצהב. בחוליית ההגנה ימשיכו שמעון גרשון ודוד אמסלם לפתוח על חשבון אלברז ובן יוסף.

הקבוצה וחברת אדידס חתמו על הסכם אימוץ לארבע שנים נוספות. במסגרת ההסכם תלביש החברה את שחקני האלופה, הן הבוגרים והן קבוצת הנוער. כמו כן, במסגרת ההסכם יורחב שיתוף הפעולה בכל הקשור לשיווק מוצרי המועדון.

ההרכב המשוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן, רומולו, עמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully