וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע 1 ב-NFL: הג'איינטס מול וושינגטון

1.4.2008 / 11:11

הליגה פירסמה את משחקי הפריים טיים של המחזור הראשון, מאנינג וניו יורק יפתחו מול הסקינס. הבעלים אישרו מכירת 50 אחוז ממיאמי

קומישינר ה-NFL, רוג'ר גודל, הכריז אתמול (שני) על המשחקים המרכזיים בשבוע הראשון של הליגה. האלופה, ניו יורק ג'איינטס, ששבה להתאמן חודשיים לאחר הזכיה בסופרבול, תפתח בלילה שבין חמישי לשישי ב-2 לפנות בוקר שעון ישראל מול וושינגטון רדסקינס. המשחק תוכנן תחילה להיפתח שעה וחצי מאוחר יותר, אולם הוקדם בשל ועידת המפלגה הרפובליקנית. בשיחזור של הסופרבול הקודם יתעמתו שיקגו ברס ואינדיאנפוליס במשחק של ראשון בלילה, ומאנדיי נייט כפול יפגיש שתי יריבויות עתיקות יומין - גרין ביי ומינסוטה ודנבר ואוקלנד. לוח המשחקים המלא יפורסם בשבועות הקרובים.

וודי ג'ונסון, בעלי ניו יורק ג'טס, התחייב כי אריק מאנג'יני, שהגיע לקבוצה ב-2006, ימשיך גם בעונת 2009. הוא ציין כי גם משרתו של ה-GM מייק טננבאום שמורה ומוגנת.

ניו אינגלנד חושבת ברצינות על דארן מקפאדן, הרץ המצוין שיצא ממכללת ארקנסו. הפטריוטס מחזיקים בבחירה השביעית בדראפט (אותה קיבלו בטרייד עם סן פרנסיסקו) ומשדרים שהם מעוניינים להביא את השחקן, שישמש כחוליה משלימה ללורנס מארוני הבינוני. הפטריוטס גם טוענים כי בדיקות שנעשו בקרסולו של טום בריידי גילו כי הוא בריא. כזכור, לפני הסופרבול נראה בריידי כשלרגלו מגף תומך.

בעלי הקבוצות אישרו את מכירתם של 50 אחוז ממיאמי דולפינס לידיו של סטיבן רוס. רוס קנה חצי מהבעלות על הקבוצה מידי ויין הייזנגה, בסכום של 550 מיליון דולר. הייזנגה יישאר בתפקידו כבעלים וכשותף מלא, עד שרוס ייקח את השליטה לידיו.

עסקת פקמן ג'ונס ודאלאס עדיין תקועה, בעקבות מחלוקת בין הקאובויס לקבוצתו הנוכחית של ג'ונס, טנסי. דאלאס מסרבת לתת שתי בחירות סיבוב רביעי, בדראפט הנוכחי ובדראפט 2009.

davidr@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully