וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לדאוג, סנטנה כבר התאקלם

1.4.2008 / 11:36

המגיש של המטס רשם ניצחון ראשון ב-2:7 על פלורידה. פתיחה טובה לטורה בדודג'רס, 0:5 על הג'איינטס, שני משחקים נדחו בשל גשם

בשעה טובה, מדור הבייסבול של וואלה! ספורט חוזר, יחד עם כל הליגה, לסיקור שוטף. ועם זאת, נפתח בהבהרה: בשל הקיץ העמוס באירועים וההכנות אליו, ייתכנו שיבושים במהלך הסקירה הרציפה של המשחקים. במרבית הימים נשתדל לתת דיווח מלא במתכונת של השנים האחרונות, אולם בימי חמישי תהיה סקירה מתומצתת של תוצאות בלבד, וייתכן מספר לא מועט של ימים נוספים כאלה במהלך העונה. בינתיים - נצא לדרך עם משחקי ה-NL.

פלורידה - ניו יורק מטס 7:2

יוהאן סנטנה עמד לראשונה בקריירה המקצוענית שלו על הגבעה במדי קבוצה שהיא לא מינסוטה. בינתיים, נראה שאוהדי המטס ירוו ממנו עוד הרבה נחת. סנטנה הגיש שבעה אינינגים וטיגן שמונה חובטים, בדרך לפתיחה משובחת. "זה היה עוד משחק פתיחה לעונה, במדים חדשים. ניסיתי לשים את הכל מאחוריי", אמר המגיש. שתי חבטות ושלוש הכנסות רצים לדייויד רייט, הומר לג'וש ווילינגהאם מפלורידה, הפסד למארק הנדריקסון.


סינסינטי - אריזונה 4:2

גם לברנדון ווב, עוד סיי יאנג לשעבר, הייתה פתיחה מוצלחת, כשקטל שישה חובטים בשישה אינינגים. כריס יאנג, אריק ברנס וג'ף סלאזאר עזרו לו עם הומרים לקלקל את הבכורה של דאסטי בייקר כמאמן סינסינטי. שישה ושישה גם לארון הראנג, שספג שלוש ריצות ורשם את ההפסד.


שיקגו קאבס - מילווקי 4:3

אריק גאנייה רשם ניצחון כקלוזר של הברוורס, ואם הניצחון הזה לא היה מצחיק, הוא היה עצוב. ביתרון 0:3 (אחרי 6.1 אינינגים חלקים של בן שיטס) הרשה גאנייה הומר בן שלוש ריצות לקוסקיי פוקודומיי, הרכש היפני החדש של שיקגו, באינינג התשיעי, אבל חבטת הקרבה של טוני גווין ג'וניור בעשירי הקנתה לו את הניצחון. קרי ווד, שהגיש כריליוור לקאבס, הרשה שלוש ריצות במעלה האינינג התשיעי, קרלוס זמבראנו שפתח נטש אחרי 6.2 אינינגים בגלל התנגשות עם דרק לי. דייויד ריסקי זכה בניצחון, בובי האורי בהפסד.


פילדלפיה - וושינגטון 11:6

חמש ריצות באינינג התשיעי עזרו לנשיונאלס לנפנף את הפיליס ולהישאר על מאזן נקי של שני ניצחונות בשני משחקים. ניק ג'ונסון החל את המסכת בדאבל ששבר שיוויון 6:6 מידי טום גורדון. לסטינגס מילדג' חבט להומר ראשון שלו בוושינגטון, ג'ימי רולינס המשיך את העונה המצויינת מאשתקד עם הומר משלו בפילי וצ'ייז אטלי הוסיף אחד, ללא הועיל. סול ריברה זכה בניצחון.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 0:5

לראשונה מזה 12 שנים, ג'ו טורה לא פתח עונה בניו יורק יאנקיז. "זה היה מרגש, כולם פה כמו משפחה. כולם מכירים, ואני חושב שזה הדבר שגורם לי להרגיש הכי קרוב לדמעות", אמר טורה. המשפחה עזרה לו לנצח את המשחק הראשון של העונה, בזכות האחיין בראד פני, עם 6.2 אינינגים מוצלחים, והחתן ג'ף קנט, עם הומר ראשון. בארי זיטו הנבל שוב נראה כמו הפחים שלפני איסוף הבוקר ונחל את ההפסד.


אטלנטה - פיטסבורג 12:11

שמונה מגישים הגישו לברייבס ב-12 אינינגים, עד שבא התשיעי, בליין בוייר, שהגיש לקסאווייר ניידי מתנה, וניידי חבט להומר בן שלוש ריצות, השני שלו במשחק (הראשון נורה בבודדת). אטלנטה כמעט עשתה קאמבק, אבל פרנקליס אוסוריה הצליח לשמור על הניצחון למרות שתי ריצות שספג. טום גלאווין חזר לאטלנטה והגיש חמישה אינינגים, הומרים לנייט מקלאות' מפיטסבורג ולבריאן מק'קאן וג'ף פרנקור מאטלנטה.


סן דייגו - יוסטון 0:4

הסיי יאנג ג'ייק פיבי המשיך מהיכן שסיים את העונה שעברה, עם שבעה אינינגים וארבע קטילות. מהצד השני צלח רוי אוסוולט רק 5.1 אינינגים, במהלכם טיגן שישה חובטים.

המשחק בין סט. לואיס לקולורדו הופסק ולא חודש באינינג השלישי, במצב 1:5 לקרדינלס, ולכן בוטל.

האנטר חזר למינסוטה - כמלאך

מינסוטה - לוס אנג'לס איינג'לס 2:3

שני דברים הרגישו מוזר לקהל במטרודום: האחד - יוהאן סנטנה לא היה שם ביום הפתיחה, ובמקומו הגיש ליבאן הרננדז. השני - טוריי האנטר כן היה שם, אבל במדי הקבוצה היריבה. האנטר התרגש קצת וסיים עם 0 מ-4 וסטרייקאאוט. "אני אפילו לא יכול להסביר מה שעבר לי בראש", אמר. קרלוס גומז היה כוכב המשחק, עם 2 מ-3, שתי גניבות בסיסים ושתי ריצות. שבעה אינינגים מוצלחים להרננדז שזכה בניצחון, שמירה לג'ו ניית'ן והפסד לג'רד וויבר.


דטרויט - קנזס סיטי 5:4

טוני פניה ג'וניור חבט לסינגל באינינג ה-11 מידי דני באוטיסטה, וג'ואקים סוריה שמר על הניצחון של לאו נונייז, כדי להעניק פתיחה טובה לעונה לרויאלס. אלכס גורדון חבט להומר לקנזס סיטי, מיגל קבררה עשה את הסיפתח שלו בדטרויט עם הומר, וכמוהו גם השורטסטופ הותיק קרלוס גיין.


בולטימור - טמפה ביי רייז 6:2

ג'יימס שילדס הראה למה הוא הולך להיות כוח העונה, כשאחרי אינינג ראשון שבו ספג שתי ריצות הגיש שישה אינינגים עוצמתיים וסיים עם שבעה ועם ה-W. אריק הינסקי, במשחק הראשון שלו בקבוצה ממערב פלורידה, חבט להומר על ג'רמי גאת'רי, שכנראה התרגש מדי מלהיות פותח היום הראשון בקמדן יארדס.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 8:10

מארק בהרלי, הפותח של שיקגו, קרס באינינג השני וחטף על הראש שבע ריצות, אבל גם בפיגור 7:2 הוייט סוקס כמעט עשו קאמבק על סי סי סבאתיה, הסיי יאנג של 2007, עד שרפאל פרז, רפאל בטנקורט וג'ו בורובסקי סגרו את הדלת והיקנו לו את הניצחון. פתיחה מעולה לאקס-אינדיאני ג'ים תומה, עם שני הומרים וארבעה ריביז במגרש שהוא מכיר היטב. גם גריידי סיזמור ופרנקלין גוטיירז מקליבלנד וג'רמיין דיי משיקגו חבטו להומרים.


סיאטל - טקסס 2:5

אריק בדארד לא זכה בניצחון ראשון במדי המארינרס, כשצלח רק חמישה אינינגים מול קווין מילווד העיקש, אבל באינינג השישי שברו המארינרס את מילווד, הפכו פיגור 1:0 ליתרון 1:2 ומשם המשיכו לניצחון. שתי חבטות ושני ריביז לחוזה לופז, הומר למייקל יאנג מטקסס.


המשחק בין ניו יורק יאנקיז לטורונטו נדחה בגלל גשם.

davidr@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully