וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוללה פינת ההנצחה לעזמי נסאר בעילוט

יצחק סולומון

31.3.2008 / 17:16

תדהמה בנצרת לאחר שהגלעד, שהוקם עבור המאמן שהלך לעולמו לפני כשנה, הושחת. חבר ההנהלה חילו: "מי שעשה זאת, שיתמודד עם מצפונו"

חוללה פינת ההנצחה לזכרו של מאמן הכדורגל עזמי נסאר, שהלך לעולמו לפני שנה. בשבוע שעבר, ביום השנה למותו, התמודדו מכבי אחי נצרת ובני סכנין במשחק לזכרו. במשחק זה נחנכה באצטדיון בעילוט פינת ההנצחה לזכרו של נסאר, שכללה פוסטר ענק וגינה מטופחת, לזכר מי ששימש כמאמן נבחרת פלשתין והדריך גם בנצרת ובסכנין. "אף אחד שיגיע לעילוט לא יוכל לפספס את הפינה", התגאה חבר הנהלת מאחי נצרת, אחמד חילו.

והנה, חלפו להם ימים ספורים בלבד, אנשי מכבי אחי נצרת, שהגיעו לאימון שגרתי בעילוט, נדהמו לגלות כי הצמחים נעקרו ממקומם ונזק נגרם לפוסטר הענק של נסאר. בנצרת ניסו לחשוב מי מסוגל לעשות מעשה כזה, אולם לא הגיעו למסקנות. "אין אחד שהיה רוצה לפגוע בזכרו של עזמי", אמרו.

"המעשה כואב למועדון ולמשפחה", אמר חבר ההנהלה אחמד חילו. "אני ממש לא מצליח להבין למי היה אינטרס לפגוע בזכרו של עזמי, שהיה יקר לכל המגזר הערבי במדינת ישראל, ולא רק לו". באחי נצרת החליטו לא לערב את המשטרה. "האיש שעשה את זה צריך להתמודד עם המצפון שלו, וזה העונש הכי כבד שהוא יכול לקבל", אומר חילו.

חילו מבטיח: "כבר בימים הקרובים פינת ההנצחה תשוקם, ואפילו תהיה יפה יותר. אם נצטרך, נציב שמירה 24 שעות, כדי לא לפגוע שוב בזכרו של עזמי. אני מקווה שמי שאחראי למעשה הבין את חומרת הדברים".

  • עוד באותו נושא:
  • עזמי נאסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully