וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמד גנאים הפך להיות סותם החורים של לוי

יצחק סולומון

31.3.2008 / 16:58

אחד הכישרונות הגדולים שגדלו בסכנין מתקשה להסתגל למעמדו החדש בקבוצה, דבר שגרם לו לאבד את מקומו בנבחרת הצעירה

חאמד גנאים, אחד הכישרונות הגדולים ביותר שצמחו בבני סכנין בשנים האחרונות, מתקשה להסתגל למעמדו החדש כשחקן ספסל, או כסותם החורים הרשמי של המאמן, אלישע לוי, בחלק ההתקפי. גנאים איבד את מקומו בהרכב, מאז הוחתם החלוץ הרומני, בוגדאן אפוסטו, בחלון ההעברות בינואר. עד אז הוא היה בסגל הנבחרת הצעירה של גיא לוי. מאז ירד לספסל ואף איבד את מקומו בנבחרת הצעירה.

כל תפקידו של גנאים נהיה לסתום חורים. אפוסטו פצוע? גנאים עולה במקומו. ג'ון קולמה מוצהב? יש את גנאים. חאלד חלאיילה מורחק? נחשו מי יחליף אותו. השחקן הראשון האולטימטיבי. גנאים אמר לא פעם כי הוא מתכוון להילחם על מקומו, לעבוד קשה באימונים, ולהוכיח למאמן כי מקומו בהרכב. יחד עם זאת, שחקנים בבני סכנין מספרים על מצב רוחו הירוד, מאז איבד את מקומו בהרכב. גנאים תרם העונה ארבעה שערים ובישול אחד.

"הוא אף פעם לא היה מהבחורים הרעשנים", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "אבל בחודשיים האחרונים רואים שהוא קצת כבוי. אין ספק שכשחקן כדורגל לא משחק, זה משפיע על מצב הרוח שלו. בסך הכל מדובר בבחור צעיר שכל עתידו עוד לפניו".

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, לא מבין מה הבעיה: "מי שמשחק משחק בגלל שהוא טוב, ומי שלא משחק כנראה שהוא לא מספיק טוב", ומוסיף: "בינתיים, חאמד משחק כל שבוע ותורם לקבוצה. זה לא אומר שהוא ישחק תמיד, כי כשלא יגיע לו הוא לא ישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully