וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחר רוצה את אלישע לוי גם בגלל בוזגלו"

31.3.2008 / 13:57

מקורב לעסקה טוען שמאמן בני סכנין התבקש לשכנע את חניכו מאור בוזגלו לחזור למכבי חיפה. ההנהלה תוזיל את מחירי הכרטיסים

אחת ההתלבטויות של נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, בנוגע למאמן העונה הבאה, קשורה במאור בוזגלו. הבעלים מעוניין שהקשר יוביל את הקבוצה בעונה הבאה ומקורב לעסקה אמר הבוקר כי אחת הסיבות למועמדות של אלישע לוי קשורה גם לבוזגלו. לפי אותו גורם, לוי אף התבקש בשיחות לא רשמיות לשכנע את בוזגלו לשחק בקבוצה בעונה הבאה תחת שרביטו.

בחיפה מעריכים כי אם אלישע לוי אכן יוחתם, הוא יתבקש על ידי שחר לשוחח עם בוזגלו בתום העונה, ויבקש ממנו לחזור לכרמל. אביו של הקשר, יעקב בוזגלו, אמר: "יש שמועות כאלה, אבל אלישע לא שוחח עם מאור בעניין. מדובר במאמן מצוין, שכיף למאור לשחק תחתיו, אבל צריך לזכור שהוא לא יסכים לשחק בכל תנאי". שחר אמר לוואלה! ספורט: "בנוגע לעמדת המאמן, שום דבר עדיין לא סגור. כשיהיה מה להודיע, נודיע".

"עדיין לא קיבלתי פנייה רשמית ממכבי חיפה", כך אמר אלישע לוי. "גם לא היו דיבורים. אני יודע שאני מועמד. אני לא מכיר מאמן שלא יענה בחיוב להצעה כזאת. אם היא תבוא, אז איענה לה. בינתיים, רק דיבורים".

המאמן הנוכחי רוני לוי אמר השבוע לסובבים אותו כי הוא לא מועמד להישאר בעונה הבאה במועדון. "אין סיכוי שאשר בחיפה", אמר. לוי עדיין בודק אופציות בחו"ל וממתין לשיחה עם אבי לוזון. לא בטוח שלוי יסכים לאמן את האולימפית בכל מחיר.

במכבי חיפה מאמינים שמרחק ארבע הנקודות ממכבי נתניה בהחלט ניתן לסגירה. הנהלת הקבוצה, שכבר שיחקה מול שלושת יריבותיה על הכרטיס לגביע אופ"א, מאמינה שהפחתת מחירי הכרטיסים לקראת המשחק מול בני יהודה, תמשוך את הקהל למגרש. מחירי הכרטיסים לכל יציעי האצטדיון, למעט יציעים 2 ו- 4 יהיו 30 שקלים. בשני היציעים הללו המחיר יהיה אחיד: 40 שקלים. בהנהלת המועדון מבקשים מבעלי המנויים להתחשב בצורך המיידי לאכלס את היציעים באוהדים. "בעקבות כך נקבעו מחירי הכרטיסים המוזלים", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully