וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של אובוקה: "פליקס? אולי יחזור מחרתיים"

31.3.2008 / 15:14

סנדרה אובוקה מגלה שקשר מכבי פתח תקווה, שנעלם לקבוצה, צפוי לשוב בקרוב. חשש להתפרעויות במשחק הנוער מול מכבי נתניה

קבוצת הנוער של מכבי פתח תקווה חוזרת בשבת למגרש בנתניה, בפעם במסגרת הליגה, ובמועדון כבר חוששים מהתפרעות אוהדים. במועדון מתכוונים לדרוש מההתאחדות לכדורגל לאלץ את מכבי נתניה לשכור שירותי אבטחה מחשש להתפרעויות. "מה שקרה במשחק האחרון זה בושה וחרפה, הקהל של נתניה לא הפסיק לקלל כל המשחק", אמרו במועדון. "אם ההנהלה לא יודעת לשמור על הסדר, השוטרים ידעו". "חוקי ההתאחדות קובעים שבמגרש ללא גדרות המועדון חייב לגייס מאבטחים", אמר היו"ר משה זוארץ. "נתניה תהיה חייבת לגייס כוחות אבטחה, זה לא משהו שאנחנו המצאנו"

פליקס אובוקה לא בארץ, אבל אחותו של קשר מכבי פתח תקוה דווקא כן. סנדרה אובוקה נמצאת בביתו של הקשר בישראל, והקשר משוחח איתה מדי פעם. האחות הגיעה לארץ משום שאובוקה חש לבד. במועדון עשו זאת על מנת לעזור לו להתאקלם. לטענתה, אובוקה אמור להגיע ביום רביעי לארץ. "פליקס לא בבית, אולי הוא יחזור מחרתיים. הוא השאיר אותי בארץ אבל הוא יחזור", היא אמרה לוואלה! ספורט. במועדון מרוצים ממנו מבחינה מקצועית, אבל לא מתכוונים לתת להפרות המשמעת לשנות את ההצעה להיפרד ממנו.בסופו של דבר הקשר עצמו יצר קשר עם יו"ר פתח תקווה שינו זוארץ, והודיע כי יגיע בהמשך השבוע.

ההנהלה תנסה להגיע בסוף העונה לפשרה עם החלוץ הירקלי ג'פרידזה, שמאכזב וכמעט לא זוכה לדקות משחק. ג'פרידזה חתום לשלוש עונות, ואם חוזהו לא יותר, הוא יושאל כנראה לקבוצה אחרת.

עדכון אחרון: 31.3.08, 15:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully