וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא: "אנחנו רוצים לעשות היסטוריה"

יצחק סולומון

30.3.2008 / 20:31

קפטן עירוני קרית שמונה מרוצה מהניצחון על מכבי פ"ת ומתכונן לרבע גמר הגביע, עם תקווה לעלייה ראשונה לחצי. רק ירו בלו ייעדר

"היה חשוב לנו לקטוע את רצף שני ההפסדים הרצופים. אחרי שחזרנו למסלול, אנחנו מתפנים למשימה הבאה, רבע גמר גביע המדינה ביום רביעי. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה ולהיות בחצי הגמר", אמר היום (ראשון) קפטן קרית שמונה, יניב לביא, אחרי ניצחונה של הקבוצה על מכבי פתח תקוה (0:1).

על הנייר קרית שמונה קיבלה את ההגרלה הנוחה ביותר, בדמותה של בית"ר שמשון תל אביב מהליגה הארצית. לאחר שבמשחק הליגה אתמול, מול מכבי פתח תקווה, נקבע שיא שלילי עונתי, וביציע היו רק כ- 1,500 אוהדים, מבקשים בקרית שמונה למלא את היציעים במשחק הגביע, ולכן קבעו כי מחירי הכרטיסים יהיו 30 שקלים בלבד. החל מהיום (ראשון) מתקיימת מכירה מוקדמת של כרטיסים, במספר מוקדים בעיר. מאות שחקני מחלקת הנוער קיבלו צו 8, והתבקשו להגיע למשחק בתלבושת כחולה.

לרשות המאמן, רן בן שמעון, יעמוד סגל מלא, למעט החלוץ המוצהב, ירו בלו. שחקן קרית שמונה, גיא צרפתי, חיזק היום את קבוצת טרום א' של המועדון, שהתמודדה מול ילדי הפועל כפר סבא, בשלב חצי הגמר של חידון טריוויה בערוץ הילדים. החיזוק לא עזר וילדי הקריה הפסידו לכפר סבא, שחוזקה בשוער אוהד לויטה.

דובר הקבוצה, עדי פרג' התייחס באתר הקבוצה לחשיבות האוהדים לקראת משחק הגביע: "החשיבות של אצטדיון מלא ביום רביעי היא רבה ומשמעותית מאוד. אני מאמין שהקהל שלנו יגיע בהמוניו על מנת לתמוך ולעודד את הקבוצה במשחק הגורלי הזה. הוכח כבר שהאצטדיון בקריית שמונה ביחד עם הקהל החם והאווירה במגרש, הם חלק בלתי נפרד מהצלחת הקבוצה ואני מקווה שכך יהיה גם במשחק הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully