וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: גם גיאורגי דרסליה בחוסר ודאות

יצחק סולומון

30.3.2008 / 20:22

עוזרו של אלישע לוי מקווה שזה יישאר ושלא יגיע מאמן אחר, שיביא עימו עוזר שונה. לוי: "אני לא חושב שגיאורגי בבעיה. נמתין בסבלנות"

מאמן בני סכנין, אלישע לוי, עדיין לא נתן תשובה סופית לאנשי הקבוצה אם ימשיך או לא, עובדה שמעכבת את פתיחת ההכנות לעונה הבאה. בסכנין ממתינים לתשובת המאמן, ומיד אחריה יתחילו לפעול. עוד אחד שנמצא בחוסר ודאות הוא עוזרו של לוי, הגרוזיני גיאורגי דרסליה, שבשלוש השנים האחרונות משמש כיד ימינו של אלישע לוי, שנה אחת בהפועל כפר סבא ובשנתיים האחרונות בבני סכנין. הוא שקט, נחבא אל הכלים, יודע את מעמדו בהיררכיה, ואין לו בעיה להיות האיש מספר 2 בצוות המקצועי, הרחק מהכותרות.

במידה ולוי יחתום בנבחרת הצעירה, יהיה דרסליה בבעיה. משרת עוזר המאמן היא משרת אמון. המאמן הבא של סכנין לא יהיה מחויב לדרסליה, שיתקשה לפתוח בקריירה עצמאית. בסכנין אומרים: "יותר משאנחנו רוצים שאלישע ימשיך, גיאורגי רוצה שהוא ימשיך. הוא יודע שבסכנין ועם אלישע תהיה לו פרנסה. אם אלישע יילך, אף אחד לא יודע מה יקרה איתו".

דרסליה נחשב לאחד הזרים האהודים ששיחקו בארץ. הוא הספיק לשחק בהפועל תל אביב, צפרירים חולון, מכבי כפר כנא, והפועל כפר סבא. גם כאשר תלה את הנעליים ופרש מכדורגל, לא עזב את הארץ. כאשר אלישע לוי הציע לו להיות עוזרו, הוא לקח את ההזמנה בשתי ידיים.

שחקן בסכנין התייחס לעוזר המאמן: "השחקנים עושים לו המון כבוד. הוא לא אחד שצועק, אבל הוא יודע להעביר את המסר שלו. כשהוא מדבר על כדורגל רואים שיש לו המון כדורגל. בסך הכל אני חושב שהוא משלים את אלישע".

המאמן אלישע לוי: "אני לא חושב שגיאורגי בבעיה. די לצרה בשעתה. בואו נמתין בסבלנות ונראה את ההתפתחויות. בקרוב אשב עם מאזן ונקבל החלטות על העתיד. מעבר לזה אני לא רוצה להתעסק בזה, כי זה יכול לפגוע במטרות של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully