וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארבייטמן הסכם עם הפועל ת"א לשלוש עונות

זאת בלי קשר להסכם בין האדומים למכבי חיפה, בנוגע לאופציה לרכישתו. סוכנו: "אם הפועל תממש האופציה, ההסכם עם הפועל ימומש"

לחלוץ שלומי ארבייטמן יש הסכם עם הפועל תל אביב לשלוש עונות, והוא ימומש במידה והפועל תרצה לרכוש את כרטיסו. בהסכם קבוע שכרו של ארבייטמן לשלוש השנים הבאות. הדבר מעיד כנראה על כוונה מצד ראשי המועדון לממש את האופציה על החלוץ. סוכן השחקנים דדה חדד שייצג את ארבייטמן בעסקה אישר את הידיעה: "לשלומי יש הסכם לשלוש עונות. אם הפועל תממש את האופציה בתום העונה, ההסכם עם הפועל ימומש. כלומר, הוא ישחק בה בשלוש השנים הקרובות וירוויח שכר כמסוכם בין הצדדים. אם הוא יחזור למכבי חיפה, נצטרך לדון איתם מחדש בנוגע לשכרו בעונה הבאה". בהפועל עדיין לא שיגרו פקס עם ההחלטה למכבי חיפה, אבל נראה כי בתום העונה הוא יירכש על ידי האדומים תמורת 550 אלף דולר.

כזכור, בתחילת העונה סיכמו יעקב שחר ומוני הראל כי השחקן יושאל עד תום העונה תמורת סכום של 100 אלף דולר, כשלהפועל תל אביב האופציה לרכוש את כרטיסו תמורת 550 אלף דולר. במידה והקבוצה תחליט לא לרכוש את כרטיסו תשלם הפועל לשחר פיצוי בגבוה 100 אלף דולר. אם השחקן יירכש על ידי הקבוצה ויימכר לקבוצה מחו"ל יתחלקו הקבוצות ברווח מהמעבר. ארבייטמן מרוויח בהפועל 60 אלף דולר לחצי עונה.

"כשרע, מחפשים מי אשם"

הפועל ת"א התעוררה לבוקר לא פשוט לאחר ההפסד באשדוד. "באסה, פשוט תחושה מבאסת, אין מה לעשות, היינו צריכים לנצח את המשחק ולא עשינו את זה", אמר אחד השחקנים ומיצה את התחושה הרווחת במועדון. מאמן האדומים אלי גוטמן ועוזרו יוסי אבוקסיס נראו שבורים אמש לאחר ההפסד, עם סיום המשחק הם עמדו מחוץ לחדר ההלבשה וניסו להבין מה לא עבד. השניים מודעים למשמעות וללחץ שייצור אבדן הנקודות במהלך השבועות הקרובים.

גוטמן לא ניגש לדבר עם שחקניו בסיום המשחק. בחדר ההלבשה השחקנים כעסו אחד על השני והחלו לחפש אשמים, "כשרע, מחפשים מי אשם, ברור שהיו עצבים אתמול, אנחנו בתקופה לחוצה, שמפסידים דברים משתחררים, כולם היו עצבניים אתמול, הפסדנו משחק מאוד חשוב", מספר אחד השחקנים. יוסי אבוקסיס נכנס לחדר ההלבשה והביע בפניי השחקנים את אכזבתו מהיכולת. לעומתו, גוטמן יודע שהוא אינו יכול לשבור את רוחם של השחקנים בתקופה כה לחוצה ועליו להיזהר במילים שהוא בוחר, אך ברור לו שהיכולת אמש הייתה זהה ליכולת אותה הפגינו השחקנים במהלך השבוע.

גוטמן ביקש ריכוז, מחשבה טקטית, שמירה על עמדות ואסרטיביות. הוא הרבה להעיר לשי אבוטבול, ברוך דגו ושלומי ארבייטמן, שהתקשו להוציא מעצמם גם במשחק אמש את המיטב.
אבוטבול שהחטיא פנדל חשוב, שיחק עם חום גבוה. הוא לא שותף באימון המסכם ביום שישי בשל מצב בריאותו, אך בסופו של דבר הוחלט כי ישחק "זה לא היה לו פשוט, אבל היה לו חשוב לקחת חלק במשחק וגם יוסי וגוטמן האמינו שזה נכון. לא נראה שההרגשה שלו הובילה להחמצה של הפנדל", אומרים חבריו. הפועל תערוך היום אימון שחרור לשחקני ההרכב הראשון ומחר תחל בהכנות לקראת משחק הגביע ביום שלישי מול בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully