וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי עשוי לסכם בקבוצה בחו"ל

30.3.2008 / 14:31

המאמן קיבל הצעה מעניינת, הנבחרת הצעירה עדיין בתמונה. רוסו עשוי לשוב להפועל חיפה אם תעלה ליגה, קולון מעוניינת בלימה

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, עשוי לסכם בקרוב בקבוצה מחו"ל. למאמן הוצעו בימים האחרונים מספר תפקידים בקבוצות שונות. אחת האפשרויות היא שלוי יסכם את תנאיו באחת הקבוצות במהלך השבועיים הקרובים. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, המאמן שוקל לעזוב את ישראל. יחד עם זאת, אם לוי יקבל הצעה משודרגת מאבי לוזון לגבי הנבחרת האולימפית, או מהפועל תל אביב, הוא צפוי לענות בחיוב. לגבי המאמן הבא של מכבי חיפה, גורמים במועדון טוענים כי אלישע לוי הוא המועמד המוביל של שחר לאמן בעונה הבאה. יחד עם זאת, גם ניר קלינגר, גיא לוי ויוסי מזרחי באים בחשבון.

הקשר ג'ובאני רוסו והבלם אלון חרזי אמורים להיפגש בשבועיים הקרובים עם הנשיא יעקב שחר בנוגע לעונה הבאה. שחר צפוי לבקש מהשניים לשקול את עתידם, משום שהוא מעוניין לקדם שחקנים צעירים. השבוע עלתה אפשרות שאם רוסו יעזוב את חיפה ולא יוצע לו תפקיד במועדון, הוא יעזוב לעונת פרישה בהפועל חיפה או הפועל באר שבע. מקורבים לקשר טוענים כי למרות ההתעניינות של הקבוצות בו, עדיין לא נערכו שיחות רשמיות בין הצדדים. לגבי חרזי, אם יוחלט שהוא יפרוש במועדון יציעו לו לשמש בתפקיד ניהולי או מקצועי, לבחירתו. נראה שחרזי יבחר בתפקיד ניהולי, ויהיה כפוף למנכ"ל איתמר צ'יזיק.

דייגו קרוסה לא יישאר בעונה הבאה בקבוצה, למרות שבמועדון טוענים שלא הושג סיכום איתו. רנה לימה קיבל באופן רישמי את ההצעה מאינדפנדיינטה הארגנטינאית. גם קולון מעוניינת בו. למקורביו הוא אמר: "אחרי שחיפה תחליט לגביי, אחליט מה לגבי ההצעות מארגנטינה". למרות הביקורת כלפיו והפרסומים לפיהן הוא יעזוב בתום העונה, רנאטו צפוי להישאר בקבוצה. לגבי המגן השמאלי אלירן דנין, כפי שכבר נכתב בוואלה! ספורט, הוא עשוי לעזוב בתום העונה מאחר וקיימת אופציה בחוזהו המאפשרת לו לעשות זאת. בחיפה מעוניינים לממש את האופציה על השחקן.

לאחר שביקר את חניכיו במחצית, נכנס אתמול נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, לחדר ההלבשה ואמר לסובבים אותו: "לשחקנים אין טיפת דם, אין להם כבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully