וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינצחו. בסטייל?

30.3.2008 / 8:30

מידלסבורו מגיעה לסטמפורד ברידג' של צ'לסי, למשחק שלמארחת אסור בשום אופן לאבד בו נקודות. השאלה שאנחנו מנסים לברר היא כמה שערים יובקעו במשחק הזה, אם בכלל. כל התשובות בפנים

משחק מספר 7: סה"כ שערים - צ'לסי/מידלסברו 3.00, 1.80, 2.80

אחרי הניצחון הגדול על ארסנל, הכחולים של אברהם גרנט ממשיכים במאבק האליפות שלהם. הפעם הם ייפגשו את האדומים של גארת' סאותגייט במטרה לקחת עוד שלוש נקודות ולהישאר קרוב למנצ'סטר יונייטד, מובילת הליגה. צ'לסי לא אמורה להיתקל בבעיות בסטמפורד ברידג' נגד הקבוצה מהריברסייד סטאדיום, המדורגת במקום ה-12 בליגה. הבורו אמנם עוד לא יצאו לגמרי ממאבקי הירידה, אבל הם מרוחקים שמונה נקודות מהקו האדום, כך שיש להם מספיק אוויר לנשימה. מה שאותנו מעניין במפגש הזה, זו כמות השערים שתיפול בו.

צ'לסי הבקיעה העונה 78 שערים ב-31 משחקי ליגה (ממוצע של 2.51 למשחק). אצל הבורו דווקא נכבשו הרבה יותר שערים - 90 בסך הכול (ממוצע של 2.9 למשחק). במשחקי הבית של הכחולים נפלו העונה 41 שערים ב-15 משחקים (ממוצע של 2.733). במשחקיה של מידלסברו נכבשו 38 שערים ב-16 משחקים (ממוצע של 2.375).

אם אתם חושבים כי שערים לא ייכבשו במשחק הנ"ל או רק שער אחד, סמנו בטופס 1, ותרוויחו יחס של פי 3.00. אם אתם סבורים כי 2-3 שערים יהיו במשחק, אזי X הוא ההימור שלכם ותוכלו להכפיל את כספכם ב-1.80. אם אתם מאמינים כי ארבעה שערים ומעלה יפלו במשחק, הרי שאתם צריכים לסמן 2. דבר שכזה יכפיל את כספכם ב-2.80. נראה כי שערים במשחק, יהיו גם יהיו. השאלה כמה. לנו נראה כי זה לא יהיה ארבעה ומעלה, כך שההימור הכדאי הוא X. בהצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully