וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש שאיתמר ניצן גמר את העונה

30.3.2008 / 13:58

שוער הרצליה שבר את כף ידו בהפסד לבני יהודה, וייעדר לפחות כחודש. במועדון שומרים על אופטימיות: "מאמינים שבסוף העונה נחגוג הישארות"

יממה אחרי ההפסד בבלומפילד לבני יהודה, במכבי הרצליה אוספים את השברים, תרתי משמע. שוער הקבוצה, איתמר ניצן, נפצע במהלך ההפסד (2:0) מהיתקלות עם שחקן בני יהודה, וחרף הכאבים המשיך לשחק עד לסיום. עתה התברר כי השוער סובל משבר בכף ידו השמאלית, בחיבור בין אחת האצבעות לכף היד. ניצן גובס וההערכה הרפואית מדברת על חודש החלמה, אך בהרצליה הביעו ספק אם השוער יוכל לשוב למגרשים העונה. שוערה השני של הרצליה, אמיר אדרי, שהושאל לקבוצה ממכבי חיפה, עובר לעמדת השוער הראשון.

הבוקר קיימה הקבוצה אימון, שלפניו קיים הבעלים אריאל שיימן אסיפה קבוצתית, ללא נוכחות הצוות המקצועי. שיימן דיבר בנינוחות, ולמרות ההפסד לא ניכר לחץ במועדון. אחרי השיחה עם סגל הקבוצה, שיימן שוחח ביחידות רק עם חמשת הזרים של הקבוצה. "לראשונה אחרי 20 מחזורים ירדנו מתחת לקו האדום, וכבר כותבים שאנחנו יורדים לליגה השנייה", הגיב דובר הקבוצה, בני בקלו, לתחושה כאילו הרצליה נמצאת במשבר. "כל הפרשנויות הללו מצחיקות, וזה תקף גם לשאר קבוצות התחתית בליגה. אין למהר להכתיר או לקבור קבוצה. היתרון שלנו על פני יריבות התחתית הוא שחרב הירידה היתה מונחת על צווארנו מתחילת העונה. לא נעים לרדת מתחת לקו האדום, אך זו גם לא טרגדיה. הבחורים שלנו נחושים, ומאמינים שבסוף העונה נחגוג הישארות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully