וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבפמי הגיע לארץ. למה אובוקה לא?

29.3.2008 / 21:44

קשר לוד נחת, אך הניגרי של מכבי פ"ת, שזומן למשחק הנבחרת הצעירה של ארצו, נעדר מהטיסה. שחקנים לאחר ההפסד בק"ש: "לא אנו אשמים"

קשר בני לוד, ביו אדפמי, נחת הבוקר (שבת) בישראל, לאחר ששיחק במדי נבחרת ניגריה הצעירה מול נבחרת דרום אפריקה הצעירה (3:0 לניגריה, א"י), אבל קשר מכבי פתח תקוה, פליקס אובוקה, לא נחת באותה טיסה. מבדיקה עולה כי אובוקה אכן זומן למשחק, אך לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות וישב ביציע. בלי קשר, הקשר זועם על הקבוצה משום שלא שדרגו לו את השכר במהלך הפגרה ולכן הוא יבקש מראשי הקבוצה לעזור לו. בפתח תקוה לא מתכוונים לעבור לסדר היום, ומתכוונים לזמנו לוועדת משמעת. הוועדה תיערך במהלך השבוע, לאחר שהשחקן יחזור ארצה.

בקבוצה מאוכזבים מאוד מההפסד לקריית שמונה הערב (1:0). שחקנים בקבוצה טענו כי איבדו את הביטחון לאחר ההפסד. "הם (הנהלת הקבוצה, א"י) לא הביאו מחליף לעומר גולן, עכשיו שיאכלו את מה שבישלו. לא אנחנו אשמים במצב שנוצר, הם שחררו שחקנים בלי להביא חיזוק".

מאז הגעתו של גיא לוזון, הקבוצה צברה ששה הפסדים, שתי תוצאות תיקו וניצחון בודד אחד שהושג בדקה ה-90 על בני יהודה. זה קרה במחזור הראשון שבו אימן לוזון את הקבוצה. בקבוצה ציינו כי אין בכוונתם לפטר את המאמן. האוהדים שהגיעו למשחק המשיכו לקרוא ללוזון להתפטר לאחר ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully