וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הקבוצות מראשל"צ מוכנות לגביע

אתר shooter

28.3.2008 / 19:44

מכבי התעללה באס"א ת"א 27:35 בעוד הפועל השאירה את מכבי ת"א על אפס ניצחונות בפלייאוף אחרי 28:36. ביום שני הן נפגשות בגביע

הפנים לעבר חצי גמר גביע המדינה שייערך ביום שני הקרוב, ובינתיים לפי תוצאות הערב (שישי), מכבי ראשון לציון מועמדת וודאית לגמר. אתר SHOOTER מדווח כי הצהובים של גלעד מאור מחקו את אס"א תל אביב מהשנייה הראשונה, במשחק שהתאפיין בתצוגת שיא של גל אברהם, שחקן העונה עד כה, שסיים אותו עם 14 שערים.

בצד השני של העיר יצאה הפועל ראשון לציון להדר יוסף, והנחילה לצהובים של אבי רש הפסד נוסף בבית העליון. ביום שני יפגשו האדומים מול מכבי ראשל"צ בחצי הגמר, מה שבטוח - יהיה חם. נס ציונה לא התקשתה מול הרצליה, והיא בהחלט מוכנה למשחק חצי הגמר נגד אס"א.

בבית התחתון ארזים רמת גן הצליחה להוציא תיקו נגד רמת השרון, וניצלה את הפסדה של הקרייתים מול קרית שרת חולון כדי לצמצם את הפער בתחתית. עירוני פתח תקווה והפועל רמת גן נפרדו בתיקו.

מכבי ראשון לציון – אס"א תל אביב 27:35 (13:17)

ביזיון זו בהחלט מילה מתאימה שתאפיין את צורת המשחק של אס"א. כבר מתחילת המשחק, הראתה ראשון עליונות, כשבדקה ה-11 הובילה בשישה שערי הפרש (3:9). אס"א הצליחה לקזז בהפרש, אך לא בזכות משחק גדול, אלא בעזרתם של הצהובים שהורידו את הרגל מהדוושה. בהפסקה 13:17 לצהובים.

במחצית השנייה לא נראה שינוי במשחקם הנוראי של האורחים, שבכל דקה שחלפה התבזו יותר ויותר. בדקה ה-57 הבקיע דודו בטש את שער הבכורה שלו בליגת העל העונה לאחר שחזר מפציעה קשה, אך גם זה לא המתיק את הגלולה המרה. הצהובים נראים מוכנים יותר מתמיד לחצי גמר הגביע. גל אברהם ניצח על התזמורת הצהובה עם 14 שערים, תום מטלון קינח עם חמישה. מנגד, מישה צ'אפ סיים עם תשעה שערים לאס"א.

מכבי תל אביב – הפועל ראשון לציון 36:28 (17:15)

המשחק נפתח בצורה חיובית עבור התל אביבים, אך לאחר מספר דקות השתלטה ראשון לציון על המגרש, כשבדקה ה-19 היא הובילה בשלושה שערים (7:10). עד המחצית שמרה ראשון לציון על היתרון וירדה להפסקה כשהיא מובילה 15:17. את המחצית השנייה פתחו הצהובים במומנטום שנקטע בדקה ה-40, לאחר שהפועל עלתה ליתרון ארבעה שערים (19:23). בדקה ה-58 חל עימות בין גיל יעקב לאלכס בזברחני, שהסתיים בכרטיסים אדומים לשני הצדדים, אבל גם ההרחקה של יעקב לא מנעה בסיום ניצחון חשוב לאדומים, 36:28. עידן מימון ושחר מיארה הובילו את האדומים עם שבעה וחמישה שערים בהתאמה, מנגד ליעד אשכנזי עם שבעה שערים ואלכס בזברחני עם שישה הרבו לכבוש לצהובים.

בני הרצליה – א.כ נס ציונה 29:23 (18:13)

המחצית נפתחה עם ריצת 0:3 של נס ציונה, שהגדילה את הפער לחמישה עד שישה שערים, עליו שמרה עד סוף המחצית הראשונה שהסתיימה ב-13:18 לזכותה. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים ארוך, בו הובילה נס ציונה בדקה ה-40 בהפרש של תשעה שערים (14:23). שבע דקות לאחר מכן קיבל לירן גורליברוצקי מהרצליה כרטיס אדום, לאחר שחבט בפניו של ברק פריד מנס ציונה. הרצליה עוד הצליחה לצמק את ההפרש לארבעה שערים, אך פסק זמן שהזעיק רן קנון הביא את קבוצתו לניצחון 23:29. מריו סאריץ' וברק פריד הובילו את נס ציונה עם שבעה ושישה שערים בהתאמה. בהרצליה בלט דימה ינדוביצקי עם שישה שערים.

בפלייאוף התחתון: הפועל רמת גן - עירוני פתח תקווה 36:36 (17:18), ארזים רמת גן - א.ס. רמת השרון 28:28 (15:15), הקרייתים - קרית שרת חולון 35:25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully