וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל אוהד בכלל את הפועל תל אביב?

28.3.2008 / 18:37

השחקן הטרי של מכבי ת"א כבר גורם לסערה בקרב האוהדים, שטוענים כי הוא גדל כאוהד מושבע של האדומים. מקל: "אני אוהד מכבי לכל דבר"

רק אתמול הודיעה מכבי תל אביב על צירופו של גל מקל, שחקנה של מכללת וויצ'יטה סטייט בשנתיים האחרונות, וכבר עוררה ההחתמה סערה גדולה בקרב אוהדיה. מקל, כך נטען, גדל כאוהד מושבע של הפועל תל אביב, ונצפה לא אחת ביציעי בלומפילד ואוסישקין.

בחלק מאתרי האוהדים של מכבי פורסמו תמונות בהן נראה מקל יושב, לכאורה, באוסישקין ומעודד במרץ את האדומים. "שיישאר בוויצ'יטה", כתב אחד מאוהדי מכבי בפורום "השחקן ה-12". אוהד אחר הוסיף ש"זו בושה שאדם שמזוהה עם הפועל מגיל צעיר מגיע אלינו. נגמרו השחקנים בשוק?". מנגד, ישנם אוהדים שדווקא מרוצים מההחתמה. "מקל תותח. הוא היה שחקן נוער של מכבי. גם אם הוא אהד הפועל בכדורגל, אז מה? הוא הראה מחויבות למכבי בנוער, ויראה גם בבוגרת", כתב אוהד אחר.

מקל עצמו אמר בתגובה: "אני לא חושב שאני צריך להגיב על דבר כזה. אני חתום במכבי, ועכשיו אני אוהד של מכבי לכל דבר. מה שהיה בעבר... כל ילד גודל עם קבוצה כמו שמחנכים אותו. הצטרפתי למכבי בגיל 17, וזה בית. זה מה שיש לי להגיד. שיחקתי בהפועל מכיתה א' ועד כיתה ו'. מכבי בשבילי זה בית ומשפחה, וזהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully