וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה - בני יהודה: קרב מאסף

28.3.2008 / 16:02

קבוצתו של פרדי דוד ממשיכה בסדרת המשחקים נגד יריבותיה מהתחתית, ויודעת שהפסד לבני יהודה עלול להוריד אותה מתחת לקו האדום

סדרת משחקי התחתית של מכבי הרצליה נמשכת גם השבת (19:30) כשפרדי דוד ושחקניו יתארחו בבלומפילד אצל בני יהודה. בשרון מודעים לכך שעל קבוצתם לצבור נקודות רבות ככל האפשר לפני המפגשים העתידיים עם קבוצות הצמרת, ולפני משחק העונה של ההרצליינים מול אשדוד, חובה עליהם לנצח את הזהובים. במחזור הקודם יצאה הרצליה מבלומפילד עם הפסד להפועל תל אביב, וכל תוצאה מלבד ניצחון על נועלת הטבלה תוסיף לחץ למועדון, שמדורג רק 2 נקודות מעל לקו האדום.

מלבד צ'טם אנטויה הפצוע, עומד לרשות המאמן סגל מלא. במהלך השבוע נעדרו מאימוני הקבוצה החלוץ תומר חמד והשוער איתמר ניצן, בשל משחק הנבחרת הצעירה נגד מולדובה. גם הסלובני מיטייה מורץ נעדר לאחר שלקח חלק במשחק הידידות של נבחרתו נגד הונגריה. השלושה צפויים לפתוח בהרכב הקבוצה. מי שחוזר להרכב הוא הקשר איבן ווקמנוביץ', שהחלים מפציעה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אבי משיח, דייהו דייויס, מיטייה מורץ, כפיר אדרי, אסף קריספיס, מהראן ראדי, איבן בוקסנבוים, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה, תומר חמד.

שירזי: "זאת תהיה חוצפה להתעסק בחישובים"

בני יהודה תגיע למשחק ללא הצרפתי סדריק בארדון, שהורחק במשחק בסכנין. גם סאלם אבו סיאם, שעדיין לא החלים מפציעתו, לא יוכל ליטול חלק במשחק. לעומתם, חוזרים לסגל משה ביטון, שהחלים מהפגיעה בקרסולו וגם אימורו לוקמן, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים.

עוזר המאמן, חזי שירזי, התייחס לעובדה שגם בתקשורת וגם בקרב היריבות בני יהודה כבר ירדה ליגה, ואמר: "אנחנו לא מתייחסים לדברים שנאמרים מסביב. לנו יש את הרצונות והמטרות שלנו. זאת יהיה חוצפה מצידנו לעשות חישובים כאלה ואחרים, ואנחנו צריכים להתייחס לכל משחק לגופו. אמרנו לשחקנים לפני המשחק בסכנין מה הם צריכים לעשות, ואנחנו מאוד שמחים כצוות מקצועי שהם עשו את הדברים על הצד הטוב ביותר".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, הרוויה קובאצ'ביץ', לירוי צעירי (אימורו לוקמן), אסי בלדוט, אלי ביטון, תמיר כחלון (אלי אברבנל) ואלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully