וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - כפ"ס: הדרמה מובטחת

אחרי שני משחקים דרמטיים בין השתיים בשני הסיבובים הראשונים, יש למה לצפות. אוחנה סובל ממכת פציעות קשה בהגנה

במכבי נתניה נערכים למשחק החשוב מחר (שבת) מול הפועל כפר סבא בבית, וגולן חרמון, שצפוי לפתוח בהרכב, אמר היום לקראת ההתמודדות: "כפר סבא מגיעים אחרי תבוסה של 4:0 וכמובן שאנחנו נרצה להמשיך במסלול הניצחונות שפתחנו בו בשבוע שעבר מול מכבי פתח תקוה. אין ספק שמצפה לנו משחק קשה מאוד לכפר סבא יש חלק התקפי מצוין שכובש המון וגם חלק הגנתי שסובל המון שערים ולנו שחקני ההגנה ברור שמצפה עבודה קשה".

על סוגיית המאמן לעונה הבאה אמר חרמון: "כולם יודעים עד כמה שהחיבור שלי עם ראובן עטר הוא גדול אבל אנחנו השחקנים משאירים את ההחלטות להנהלה לבעלים דניאל יאמר. אנחנו כשחקנים לא מתעסקים בזה ובטוחים שכולם רוצים לעשות רק טוב למועדון".

בצהריים קיימה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב מול חניכיו של אלי אוחנה, כשלפני האימון צפו השחקנים בקטעי וידאו ערוכים מניצחונם בשבוע שעבר על מכבי פתח תקווה והניצחון 1:2 על כפר סבא בסיבוב הקודם. במהלך האסיפה אמר עטר לשחקנים: "אל תשימו לב לכל הדיבורים על אלה שלא ישחקו בכפר סבא. מה שצריך לעניין אתכם זאת העובדה שהיא באה למשחק על ההישרדות שלה בליגה, ומשחקים כאלה מאופיינים באגרסיביות ובמלחמה. אין לי ספק שהולך להיות משחק קשה מאוד, ולכן אנחנו חייבים להגיע מרוכזים ודרוכים כדי
לנצח".

מבחינתו של עטר, הבשורה הטובה היא שהבלם לואיס מרין, ששיתופו במשחק היה מוטל בספק, ערך היום אימון מלא והוא יפתח לצידו של חרמון שיחליף את אבי סטרול המורחק. דדי בן דיין ערך גם היום אימון קליל ולא ייכלל בסגל. את מקומו בעמדת המגן השמאלי יתפוס גם השבוע טל מעבי. החלוץ איתי שכטר, שלא שיחק בפתח תקווה בשל צבירת צהובים, חוזר להרכב ויצטרף להנרי טזאמטה בחוד, כשעל חולצה נוספת בחוד נאבקים אוקוצ'ה ופרנסיס קיויו. הנטייה של עטר כרגע היא להוריד את קיויו המאכזב לספסל.

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, טל מעבי, גולן חרמון, לואיס מרין, קלמי סבן, אלמוג כהן, דלה ימפולסקי (שניר גואטה), אמייה טאגה (יחיאל צגאי), איתי שכטר, אוקוצ'ה (פרנסיס קיויו), תיירי טאזמטה.

מכת פציעות קשה בכפ"ס

שבוע שני ברציפות סובל מאמן הפועל כפר סבא אלי אוחנה ממכת פציעות והעדרויות שתגרום לו לשנות את ההרכב לקראת משחק החוץ מול מכבי נתניה. המגן לירודיו גונזלבש ימשיך להיעדר בעקבות פציעה. גם בן לוז, שלא שותף במשחק הקודם וסובל ממתיחה במפשעה, ייעדר. לירון זרקו סובל אף הוא ממתיחה במפשעה ודגלאס דה סילבה, שסובל ממתיחה בשריר, בספק גם הוא למשחק ומחר ייערך לו מבחן כשירות.

מי שיחזור להרכב הוא הקשר גיז'רמו ישראלביץ, שלא שותף בשבוע שעבר בשל צבירת כרטיסים צהובים. בעקבות ההעידרות הצפויה של לפחות שני שחקני הגנה, תורגלו אתמול אורי אוזן ועופר טלקר כבלמים ואילו קובי מויאל ועידן שום תורגלו כמגינים. אביחי ידין, שהתגייס במהלך השבוע לצה"ל, נמצא בטירונות ועדיין לא ברור אם ישוחרר למשחק. כזכור, בסיבוב הראשון ניצחה כפר סבא בקופסה 2:3 לאחר יתרון מוקדם 0:2 של נתניה מצמד של החלוץ הגנאי אובודו אוקוצ'ה. באותו משחק כבש סמואל יבואה צמד.

הרכב משוער: אוהד לויטה, קובי מויאל, אורי אוזן, עופר טלקר (דגלאס דה סילבה), עידן שום, גיז'רמו ישראלביץ', יעוזה אבובקרי, אלירן סיימון (אביחי ידין), אבי כנפו, סמואל יבואה, ביל גונזאלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully