וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי חיפה: מי רוצה אירופה?

הקבוצה של רוני לוי תתארח בדוחא. שי מימון ייעדר, קינן חוזר להרכב. פנטאני ומסיללה נחתו בארץ ויפתחו בהרכב. ג'ון קולמה יפתח בהרכב

מאמן מכבי חיפה רוני לוי ערך הבוקר (שישי) אימון מסכם לחניכיו, במהלכו הקרין לשחקנים קטעי וידאו של המשחק הקודם מול קריית שמונה. לוי הדגיש בפני חניכיו את חשיבות המשחק הקרוב מול סכנין, שכן מדובר ביריבה שנאבקת עם חיפה על הכרטיס לגביע אופ"א. לוי אמר להם: "אנחנו צריכים לשחק יותר חזק בהגנה, להיצמד לחלוצים שלהם ולא לאפשר להם לבעוט לשער".

המאמן יערוך מספר שינויים, חלקם מאולצים, בהרכב, שיכלול גם במשחק הזה את המגן פיטר מסיללה והחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני, שנחתו בישראל לפנות בוקר וערכו אימון מלא. הבלם שי מימון, שנקע את הקרסול, יישב כנראה ביציע ומור דהאן הצעיר יפתח על הספסל. אלון חרזי צפוי לפתוח בהרכב לצד דקל קינן, שיפתח לראשונה בהרכב לאחר שנעדר בחודשיים האחרונים. רוני לוי מתבלט האם להציב את עומרי אפק בעמדת המגן הימני ולפנות מקום לעוד שחקן בקישור, או לכלול בהרכב את אייל משומר ולפתוח עם אפק בעמדה קדמית יותר. אם אפק יפתח כמגן ימני, מקומו של בירם כיאל הצעיר בהרכב מובטח, ואז רוסו ישחק בעמדה אחורית יותר.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; עומרי אפק (אייל משומר), דקל קינן, אלון חרזי, פיטר מסיללה; בירם כיאל (עומרי אפק), רנה לימה, ג'ובאני רוסו, יניב קטן; רנאטו, ת'מבינקוסי פנטאני.

אלישע לוי: "אנחנו לא תלויים באף שחקן"

בבני סכנין ביקשו השבוע להוריד פרופיל לקראת המשחק החשוב מול מכבי חיפה (שבת, 17:00) בדוחא, שיכול לקבוע רבות לגבי סיכויי הקבוצה לזכות בכרטיס המוביל לגביע אופ"א. אחרי ההפסד בשבוע שעבר, בבית מול נועלת הטבלה בני יהודה, יבקשו בסכנין לתקן את הרושם. המאמן אלישע לוי תירגל הבוקר את ההרכב הצפוי, הקרין לחניכיו קטעי וידאו של מכבי חיפה, והזהיר, "הם קבוצה מצוינת. נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח את המשחק".

מהרכב סכנין ייעדר הקשר המורחק, חאלד חלאיילה, שאת מקומו ימלא חאמד גנאים. מי שחוזר מהשעייה עקב צהובים הוא כוכב השבוע שעבר, ג'ון קולמה, שספג קנס בשל החרמת האימונים, וחזר לקבוצה. בקבוצה יש הטוענים שההפסד לבני יהודה נבע מחסרונו של קולמה. המאמן אלישע לוי לא אוהב את הקביעה, ומציין בכל הזדמנות. "מה שמאפיין אותנו זה הקבוצתיות. אנחנו לא תלויים בשחקן זה או אחר". החלוץ איליה יבוריאן, שבאמצע השבוע נפצע במשחק הידידות מול מכבי אחי נצרת, התאמן כרגיל ויהיה כשיר מחר. יבוריאן, לו חוזה לשנתיים נוספות בסכנין, אמר למקורביו כי הוא מצפה לפנייה רשמית מקבוצת טרק גרוז'ני מהליגה הרוסית, המעוניינת בשרותיו.

בסכנין חוששים מעייפות של מאור בוזגלו, עקב העומס עליו. באמצע השבוע הוא שיחק מול מולדובה במדי הנבחרת הצעירה. הרומני בוגדאן אפוסטו אומר לקראת המשחק: "מכבי חיפה קבוצה טובה, אבל אנחנו חייבים לנצל את הבית שלנו, ולהוכיח שההפסד בשבוע שעבר היה מקרי". בקרב אוהדי הקבוצה נרשמה התמרמרות על החלטת ההנהלה להעלות את מחירי הכרטיסים ל- 80 שקל. "יש אוהדים שבקושי סוגרים את החודש", כועסים נציגי האוהדים. בהנהלה אומרים: "במשך תקופה ארוכה באנו לקראת האוהדים והיינו בין הקבוצות שמכרו את הכרטיסים הכי זולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully