וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ינחתו פה שחקנים ברמה של לרואה או בואטנג"

אסף שקד

28.3.2008 / 16:44

ארקדי גאידמק מתכנן להוריד את תקציבה של בית"ר ירושלים ל-90 מיליון ש"ח. מקורב לאוליגרך: "אפשר לקחת אליפות עם חצי ממה שהוא משקיע"

כנראה שהאליפות הקלה בה תזכה בית"ר ירושלים בתום העונה גורמת לבעלים ארקדי גאידמק להסיק את המסקנות ולצמצם את תקציב הקבוצה בעונה הבאה. הבעלים של בית"ר ירושלים, שהעמיד סטנדרטים גבוהים מאוד בכל מה שקשור לתקציב קבוצת כדורגל בישראל, הבין אחרי למעלה משנתיים, כי גם בתקציב נמוך יותר תוכל בית"ר ירושלים לזכות באליפות ואת המסקנות, כאמור, הוא צפוי ליישם כבר בפתיחת העונה הבאה.

גם העונה הצטמצם מעט התקציב, בעיקר בגלל שחקנים ששוחררו מהמועדון וחוזים שהסתיימו למספר שחקנים וגרמו לירידה בהוצאות. בנוסף לכך, מכירתו של ברק יצחקי לגנק הבלגית הביאה להכנסה של מליון יורו. מיד עם כניסתו של היו"ר אלי ארזי לתפקיד, החל מהלך כלל מערכתי שנועד לייעל את התנהלות הקבוצה ולקצץ בהוצאות. כעת המהלך נכנס לשלב חדש בו תחזור בית"ר לשפיות כלכלית אך עדיין תמשיך להיות בעלת התקציב הגבוה ביותר בליגה.

על פי הדיבורים שמגיעים מאזור חיוג 03, בעונה הבאה ישקיע אלכס שניידר כ-75 מליון שקל במכבי ת"א. תקציבה של בית"ר שעומד כיום על כ-100 מיליון, יקוצץ לכ-90 מיליון שקלים, כשהמטרה היא להחתים עוד שחקן זר או שניים, בנוסף לשחקן ישראלי. "השלד שיש היום מספיק טוב בשביל שבית"ר תזכה באליפות", אמר גורם המקורב לגיאדמק, "בזירה במקומית, עם חצי מהתקציב שיש היום אפשר לקחת אליפות וגאידמק הבין את זה. את השכר לימוד שהוא שילם בשנתיים הראשונות הוא שילם, עכשיו עם ארזי במערכת נוכל להגיע לאותם הישגים בפחות כסף".

ומה בנוגע לליגת האלופות? לגאידמק יש שאיפות להגיע למפעל הנחשק, אך מי שחלם על שחקנים גדולים שינחתו בבית וגן, שישכח מזה ומהר: "לא ינחתו כאן שחקנים ברמה של לרואה או בואטנג. בית"ר תבנה לאורך שנים בשפיות", אומרים בסביבתו של הבעלים.

ארזי חושש מפריצת אוהדים לדשא

בבית"ר ירושלים כבר מריחים את האליפות השנייה ברציפות של הקבוצה מתקרבת ובעקבות החשש מכך שבמשחקים הקרובים אוהדי הקבוצה יפרצו לדשא כדי לחגוג את התואר, פנה היו"ר, אלי ארזי דברים לאוהדי הקבוצה באתר הרשמי של המועדון.

"אני מקווה מאוד שאף אחד בכלל לא חושב על איזשהו ניסיון של פריצה לדשא", אמר ארזי, "כולנו זוכרים מה קרה כאן בשנה שעברה כשאוהדים החליטו לפרוץ, זה נגמר בפצועים ואנחנו לא רוצים שהאליפות הקרבה תיהרס בגלל חוסר אחריות של אוהדים. בלי כל קשר צריך להבין שפריצה לדשא תעלה לנו במשחקי רדיוס ובעונשים כבדים אחרים ומי שהקבוצה חשובה ויקרה לו שבכלל לא יחשוב על מהלך מהסוג הזה".

בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק המסקרן מול מכבי תל אביב ביום ראשון ולמשחק הגביע ביום רביעי מול הפועל כפר סבא. לסגל של יצחק שום יחזרו אריק בנאדו ומיכאל זנדברג, אבל מי שצפוי להיעדר מהמשחק ביום ראשו הוא המגן הצ'יליאני כריסטיאן אלברז, שסובל מפגיעה במפשעה וכנראה לא יכלל בסגל. מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא דוד אמסלם, כשיואב זיו יוסט לעמדת המגן הימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully