וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחמם הקרב על הנבחרת הצעירה

מספר חברי התאחדות רוצים לראות את עטר בתפקיד, לוזון מאוד מעריך את רוני לוי ואומר: "נחכה עוד מספר ימים ונחתים מאמן לטווח ארוך"

בימים האחרונים התגבשה החלטה אצל מספר חברי מזכירות להוביל מהלך להחתמתו של ראובן עטר כמאמן הנבחרת הצעירה. על פי הידוע, עטר כבר קיבל איתותים לכך מבכירים בהתאחדות ואחד מהם אמר היום (שישי): "ראובן עושה עבודה מצוינת בנתניה והעובדה שנתן במה לשחקנים צעירים מוכיחה על דרך וחשיבה של מאמן, שחושב על העתיד של הדור הצעיר בארץ ואינו חושש".

עטר, שבמהלך ארבע שנות עבודתו במכבי נתניה חתום על שילובם בקבוצה של אמייה טגה, דלה ימפולסקי, אלמוג כהן, שניר גואטה, טל מעבי, וצעירים רבים אחרים וידע לטפל במשברים שהתעוררו סביב תפקודם של הצעירים במהלך השנים, דבר שלא נעלם מעיניהם של ראשי התאחדות לכדורגל. בהתאחדות מעריכים שמכיוון שהדור הזה של הנבחרת הצעירה גדל על ראובן עטר ומעריץ אותו, אין ספק שהתחתמתו תביא להתעוררת ולתנופה בנבחרת.

יחד עם זאת, יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, אמר למקורביו כי הוא מעריך מאוד את מאמן מכבי חיפה רוני לוי. כעת נראה כי הפערים הכספיים בין הצדדים הם כרגע אלו שמפרידים בין ההצעה למנותו כמאמן לבין חתימת החוזה. בשבוע הבא צפוי לוי לשוחח עם לוזון בעניין, כשייתכן שגם עטר ישוחח עם לוזון, אך זאת בכפוף להחלטה של מכבי נתניה בעניינו.

שני מועמדים נוספים שעומדים על הפרק הם אלישע לוי ומוטי איוניר ולוזון אמר לסביבתו: "יש ארבעה מועמדים, אבל אני לא רוצה ליצור מצב שהמאמן שימונה לתפקיד, יקבל הצעה מליגת העל ויברח. המטרה היא לחכות עוד מספר ימים ולמנות מאמן לטווח ארוך מתוך המועמדים שיישארו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully